Varför inte öppen omröstning?
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Re: Varför inte öppen omröstning?
Jag anser frågeställningen besvarad, och därmed tråden utagerad.
Du har fel! Tråden är inte utagerad alls!! Om du HakanS lägg dej i lite mindre så skulle det bli betydligt bättre!
Varför det? Alla som är med i gemenskapen skall väl kunna rösta, eller är du inte för "öppen" omröstning? Eller räknar du endast forumet till gemenskapen? Åter igen - Gemenskapen är mer än forumet, och det var väl just det som felade sist vi frågade om "Officiellt loco"-status?Antec skrev:Dom är ju inte ens med att vara här i forumet, dom måste ju då vara här i forumet för att sätta en röst, det är inte svårare!
Hade tidigare nicket "Cowboy".
Jo jag förstår hur du tänker, jovisst tycker jag att det ska vara öppet såklart, men den senaste omröstningen blev ju av med väldigt få röster, kan man lägga röstningen där det passat alla är det ju bättre såklart, som jag ser på det borde forumet kunna vara en bra plats, som det är nu är det ju inte särställt bra alls, fanns det ett bättre ställe än forumet så välkomnar jag ju det absolut!
Egentligen tycker jag att valen blev bra ändå turligt nog, men det var nog bara tur! Det jag tycker mindre bra om är valen av moderatorer som följde med valet! För mej är det det som förstör hela Ubuntu gemenskapen i alla fall för forumdelen! Alltså det gäller speciellt en moderator som jag tycker förstör!
Den här tråden handlar inte om val av moderatorer.
Det är sedan tidigare bestämt att valen ska ske så som de sker.
Vill man ändra på det får man lyfta det som en fråga på nästa möte.
Slutdiskuterat, eller tråd låses.
Det är sedan tidigare bestämt att valen ska ske så som de sker.
Vill man ändra på det får man lyfta det som en fråga på nästa möte.
Slutdiskuterat, eller tråd låses.