Hoppas du får till det med Avast, sånt där kan vara riktigt irriterande.m!rage skrev:Haha tackBadOmen skrev:m!rage:
Det märks att du har en snabb dator! Du kommer fort att komma ifatt oss som har hållit på betydligt längre än du, och du kommer bokstavligen att blåsa om mig med den hastighet du håller nuSkulle du då dessutom få för dig att köra på dagtid också så skulle bara du göra att vårt team steg med typ nån hundra per dag i placering
Kör lite fildelning samtidigt på den här datorn så den står ändå oanvänd. Tankar bara lagliga grejer naturligtvis (A)
Hur kollar man teamets totala placering förresten? -EDIT: Läste föregående post...
Nu fick jag dock lite problem med Avast antivirus ungefär samtidigt som jag installerade BOINC. Ska meka lite och försöka utröna vad som orsakar det, det stänger nämligen av sig helt och jag måste starta om det i tjänster i datorhantering (windows).
Här har du också en bra statistik sida:
http://se.boincstats.com/stats/boinc_te ... &id=116205
Dessa två funderar jag lite på vad de innebär, är det första lagets världsposition baserat på poäng räknat mot alla andra lag?
BOINC världsposition enligt poängtal (enligt den stegvisa uppdateringen) 35,155 av 81,516
och är den här världsposition baserat på hur många datorer (datorer delat med poäng) vi har med i laget eller vad är RAC??
BOINC världsposition på basen av RAC (enligt den stegvisa uppdateringen) 6,713 av 81,516
EDIT:
BTW så har jag också fått grafiken att funka nu men jag kommer inte att ha den på för det syns att den drar lite CPU och det är lite onödigt för att se det där, men det kan vara kul att starta nån gång ibland kanske