Microsoft kontrar genast med en Windows 7 Crossburners Edition. Apple vill inte vara sämre och släpper ett 'White Supremacy Toolkit' (och planerar inför en Pro-version till OS XI)Farmfield skrev:Ubuntu Antisemitic Remix, innehåller allt från 'Mein Kampf' till visdomsord av 'Usama Bin Laden' samt Adobe reader. Den kan köpas till självkostnadspris av diverse nazistiska och extrem-muslimska föreningar, skivan och CD-omslaget är tryckt med porträtt av Adolph Hitler och Bin Laden samt Adobes logga för Reader/PDF. Skivan marknadsförs också i diverse tidskrifter av dessa föreningar.

Ja, det är OT som bara den, men bättre det än att vi skall såga ubuntu.se's 'remix' bara för sågandets skull. Men bortsett från att jag inte riktigt förstår varför man har ersatt ett fungerande fritt alternativ bland dom förinstallerade programmen mot ett ofritt dito så tycker jag det är jättekul och jättebra att 'ni' (*) (på ubuntu.se) lagt tiden på att skapa en "Allt-fungerar-från-början-liveDVD"...

Det är mycket undertexter om att 'Klas' inte gillar 'Börje' (han lär ha gökat Klas lillasyster på toa under sista personalfesten) och att 'Per' tycker 'Ove', som är chef, skall göra saker på ett visst sätt eller tycka det ena eller ibland inte det andra (åsikter är röriga ibland)...
(*) Men en sak tycker jag inte vi skall glömma, att, oavsett om vi har olika åsikter om ditten och datten, faktum faktiskt är att 'vi' här på ubuntu-se.org adderat med 'ni' på ubuntu.se lustigt nog är lika med 'oss' - vilket ju är alla som vill göra Ubuntu (och/eller GNU/Linux) bättre, större, enklare och mer lättillgängligt. Det kan ju inte vara helt åt helskotta ändå?