Ja, han har tillgång till "stridigheter".Sid skrev:Har han tillgång till fler dolda forum än bollplanket?
Little John hedersmedlem?
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Re: Little John hedersmedlem?
-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Varför då?HakanS skrev:Ja, han har tillgång till "stridigheter".Sid skrev:Har han tillgång till fler dolda forum än bollplanket?
-
Bra skrivetKiviE skrev:För mig är inte det viktiga hurvida LJ ska få behålla sin titel eller inte utan snarare frågeställningen om titeln är på livstid och om inte hur man förlorar den.farmfield skrev:Slutsats; LJ är värd sin titel oavsett om han är lite sur för tillfället & snackar lite blaj på IDG - jag personligen tackar istället LJ för allt positivt han i stort tillfört forumet, jobbet han lagt och hans tid här.
Det är just de här 'tillfällena' som sprider olust och negativ reklam som är dåligt för alla, utom kanske ofria program. En hedersmedlem tycker jag borde kunna visa ett lugn och inte få spratt.
Nu tycker jag inget illa om LJ öht förutom att jag inte gillar det han skrev på idg.se och om han skrev något liknande på andra ställen som jag inte vet om utan vad jag känner till om LJ är att han vanligtvis brukar vara rätt så vettig och trevlig.
Några riktlinjer borde kanske finnas för hedersmedlemmar. Tex att de inte får spamma sönder forumet. Som det är just nu så skulle de inte förlora titeln då utan bara stängas av en viss tid kanske. Vore det inte mer rätt att ta bort titeln samtidigt?
Och om en hedersmedlem väljer att lämna forumet, ska han fortfarande vara hedersmedlem?
En diskussion om vad som är rätt och fel vore kanske mer på sin plats än om LJs vara eller icke vara som hedersmedlem.
Jag tror att sid har skapat den här tråden för att LJ ska läsa den och känna sig tvungen att kommentera och därför komma tillbaka. Jag tror att sid saknar LJ. 

-
Oja jag vill inget hellre än att han kommenterar den här tråden. Helst med en ny gråtvals om hur elaka vi är...whac skrev:Jag tror att sid har skapat den här tråden för att LJ ska läsa den och känna sig tvungen att kommentera och därför komma tillbaka. Jag tror att sid saknar LJ.
Vad bra att den här tråden finns, annars skulle folk inte ha nåt annat sätt att slösa bort energi på ändlöst tjafs och i stället orka fundera på hur vi sprider Ubuntu....
Jagt tror det var kadavro, men den användaren är visst borta nu, du har träffat honom här:Sid skrev: Vad har han haft för nick tidigare?
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 20#p220982
Vill passa på att gardera mig för ev. minnesläcka.
-
Sprid du Ubuntu och ge fan i att läsa den här tråden. Jag ser aldrig dig i några supporttrådarBeta skrev:Vad bra att den här tråden finns, annars skulle folk inte ha nåt annat sätt att slösa bort energi på ändlöst tjafs och i stället orka fundera på hur vi sprider Ubuntu....
-
Jag misstänkte det. Betyder det att kadavro är hedersmedlem också?TicToc skrev:Jagt tror det var kadavro, men den användaren är visst borta nu, du har träffat honom här:Sid skrev: Vad har han haft för nick tidigare?
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 20#p220982
Vill passa på att gardera mig för ev. minnesläcka.
-
- Global Moderator
Jodå, de finns kvar. Google heter lösningen.ycc skrev:När det gäller "förtal" så verkar det ju inte som om bloggarna finns kvar och f.n. vet jag inte vad man skall grunda ett återkallande på.
http://216.239.59.104/search?q=cache:Ig ... =firefox-a
Här skriver han att han tog beslutet att "lämna det officiella forumet för Ubuntu i Sverige för gott".
Det verkar ju lite konstigt då att kontot finns kvar.
-
Jag tolkar det som att han säger upp sin titel.HakanS skrev:Jodå, de finns kvar. Google heter lösningen.ycc skrev:När det gäller "förtal" så verkar det ju inte som om bloggarna finns kvar och f.n. vet jag inte vad man skall grunda ett återkallande på.
Här skriver han att han tog beslutet att "lämna det officiella forumet för Ubuntu i Sverige för gott".
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Tackar! Var inte så illa som jag minns det, hade han några fler bloggar där tro? eller var det det med blandningen av något annat som han skrev som gjorde att jag tog det väldigt illa och tyckte det var väldigt osmakligt.HakanS skrev: Jodå, de finns kvar. Google heter lösningen.
Om inte annat ber jag om ursäkt till LJ om jag har gått lite hårt fram men tror bestämt att det var något mer. Men sakfråga kvarstå om man är hedersmedlem för alltid eller inte.
-
- Global Moderator
Det var Little John själv som föreslog att han skulle bli hedersmedlem och tyckte att hedersmedlemmar skulle ha tillgång till alla tavlor i forumet.Sid skrev:Varför då?HakanS skrev:Ja, han har tillgång till "stridigheter".Sid skrev:Har han tillgång till fler dolda forum än bollplanket?
-
Jag hoppas att du skämtar...HakanS skrev:Det var Little John själv som föreslog att han skulle bli hedersmedlem och tyckte att hedersmedlemmar skulle ha tillgång till alla tavlor i forumet.Sid skrev:Varför då?HakanS skrev:Ja, han har tillgång till "stridigheter".Sid skrev:Har han tillgång till fler dolda forum än bollplanket?
-
- Global Moderator
Tyvärr inte. Jag hittade tråden nyss, där han framför detta.Sid skrev: Jag hoppas att du skämtar...
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Letade i gamla trådar och där står det att Hedersmedlemmar enbart har tillgång till Bollplanket. Någon som var med på den tiden och kan kolla upp sådant kan nog konfirmera det.
-
LysandeHakanS skrev:Tyvärr inte. Jag hittade tråden nyss, där han framför detta.Sid skrev: Jag hoppas att du skämtar...

-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Om inget förändrats från min tid som moderator, så är det korrekt.KiviE skrev:Letade i gamla trådar och där står det att Hedersmedlemmar enbart har tillgång till Bollplanket. Någon som var med på den tiden och kan kolla upp sådant kan nog konfirmera det.
-
Tråden stridigheter då?