..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Då ska jag berätta en kul grej. När min flickvän fyllde år för typ en månad sedan så fann hon mig på vårt köksbord i bara kalsonger. Slå den! Ingen aning om hut jag kom dit...
Hahaha. kvällens garv! Tack för den.
* Detta meddelande har granskats av FRA *
Daniel Holm skrev:Då ska jag berätta en kul grej. När min flickvän fyllde år för typ en månad sedan så fann hon mig på vårt köksbord i bara kalsonger. Slå den!
Somnade under mitt skrivbord medans jag skruvade i min server en gång efter en väldigt blöt kväll, vaknade med ett tangentbord och några räkningar som täcke.
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
ja, jag tänkte skriva lite här då.. Klockan är halv ett PÅ DAGEN och jag är fan i mig fortfarande full.. Det är en liten blandning av full, eller rättare sagt onykter, och bakfylla och det känns riktigt konstigt. Aja, första gången ja skriver här så detta inlägg tar min oskuld
Nu snart ska ja ut och kolla på kortegen här i Linköping. Ha det gött gubbar
Daniel Holm skrev:
Det strider ju mot Sveriges lag.
Nja, det står väl inget i lagen om att man inte för skapa stonertrådar? Yeye, I'll shut up.
Som så är det ju sant, men att använda det är olagligt. Ogillar starkt personer som tar droger, vilket jag inte räknar in alkohol i!
Men i denna tråd ska man ha kul så ni ska vi inte snacka om detta!
ipx skrev:
Eftersom jag tydligen dödade tråden med mitt snack om cannabis får jag helt enkelt starta upp den igen!
Utan omnämnande av andra droger än alkohol, hoppas jag. Vi ska inte uppmuntra till någon sorts liberal drogpolitikprat härinne. Det är lixom inte riktigt det Ubuntu står för.
Så länge Systembolaget existerar, så får vi väl acceptera att alkohol är sanktionerat av pappa Staten och pappa vet ju alltid vad som är bäst för oss.
Eller...??
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
ipx skrev:
Eftersom jag tydligen dödade tråden med mitt snack om cannabis får jag helt enkelt starta upp den igen!
Utan omnämnande av andra droger än alkohol, hoppas jag. Vi ska inte uppmuntra till någon sorts liberal drogpolitikprat härinne. Det är lixom inte riktigt det Ubuntu står för.
Så länge Systembolaget existerar, så får vi väl acceptera att alkohol är sanktionerat av pappa Staten och pappa vet ju alltid vad som är bäst för oss.
Eller...??
Japp, jag håller med till fullo. Inget mer snack om alternativa droger från min del, för ubuntu itself är en allt för beroendeframkallande drog.