Att du och LJ skulle kunna samarbeta är det ingen som tror.Pontus Öhman skrev: Både jag och Little John har gått ut med att vi INTE tänker samarbeta med varandra eftersom vi strävar efter totalt olika mål... Därför finns inte detta alternativ att välja för er som röstar!![]()
Vad jag menar är att du visat hur du reagerar då du får mothugg och folk inte vill som du vill. Det kommer att göra det svårt för dig att driva projekt och samarbeta inom Locot.
LJ och Ubuntu.se kommer inte att försvinna samma dag du tillträder. Jag och flera andra är engagerade där. Du kommer att vara tvungen att förhålla dig konstruktivt till detta, även om du inte vill. Att bara skrika INTE och vända taggarna utåt övertygar inte mig att du kommer att klara av relationen med tanke på det du skrivit tidigare.
Jag ber om ursäkt, men jag anser att du borde dra tillbaka din kandidatur. Det vore att ta ansvar.Pontus Öhman skrev:Och jag har tagit mitt ansvar för min handling, och det är något jag definitivt inte kommer upprepa igen!