jag håller på att dra i trådar..i mån av den tid o de resurser jag har till förfogande. Jag bestämde mig långt innan att ha fokus på att göra GBG-releasen ännu mer minnesvärd ( med en massa kul aktiviteter o mediafokus) men jag får väl släppa det då.
Ulsak skrev:jag håller på att dra i trådar..i mån av den tid o de resurser jag har till förfogande. Jag bestämde mig långt innan att ha fokus på att göra GBG-releasen ännu mer minnesvärd ( med en massa kul aktiviteter o mediafokus) men jag får väl släppa det då.
Vad tror ni om att bjuda in GP Teknik (Ewa Wieselgren) t.ex..? Kan ju vara en kul grej om dom nappar...
Ulsak skrev:jag håller på att dra i trådar..i mån av den tid o de resurser jag har till förfogande. Jag bestämde mig långt innan att ha fokus på att göra GBG-releasen ännu mer minnesvärd ( med en massa kul aktiviteter o mediafokus) men jag får väl släppa det då.
Vad tror ni om att bjuda in GP Teknik (Ewa Wieselgren) t.ex..? Kan ju vara en kul grej om dom nappar...
ele skrev:Jag kommer oxå men maten nja gillar inte riktigt det vi fick sist,vill gärna ha KÖTT.Blir nog en Farmfield variant handla typ kina lr liknande
Vi kan mötas upp så skall jag presentera dig med Gbg's godaste Thai - på gångavstand från Gnutiken!
Det ska nog gå att fixa fram lite KÖTT till buffen ska ni se. Ska kolla med groovy-food. Senast var det deras standard-veg-buffe, men de har annat också, så det ska nog gå att ordna.
andreasn skrev:Det ska nog gå att fixa fram lite KÖTT till buffen ska ni se. Ska kolla med groovy-food. Senast var det deras standard-veg-buffe, men de har annat också, så det ska nog gå att ordna.
Det var vänligt Andreas men inget extra för min skull,går nog och käkar med Farmfield lite thai är aldrig fel
andreasn skrev:Det ska nog gå att fixa fram lite KÖTT till buffen ska ni se. Ska kolla med groovy-food. Senast var det deras standard-veg-buffe, men de har annat också, så det ska nog gå att ordna.
Det var vänligt Andreas men inget extra för min skull,går nog och käkar med Farmfield lite thai är aldrig fel
Antingen om man äter på Thai'en - Mea Krua - eller om man gjorde som jag gjorde sist, tar med käket till Gnutiken. Det beror ju på hur man vill göra bara. För mig spelar det ingen jätteroll vilket.
Antingen om man äter på Thai'en - Mea Krua - eller om man gjorde som jag gjorde sist, tar med käket till Gnutiken. Det beror ju på hur man vill göra bara. För mig spelar det ingen jätteroll vilket.
Spelar ingen roll för min del heller,vi kan väl höras av sedan via pm när det börjar närma sig, så bestämmer vi då
Spelar ingen roll för min del heller,vi kan väl höras av sedan via pm när det börjar närma sig, så bestämmer vi då
Och är det någon annan som är sugen på grymt bra Thai så hör ni av er i tråden eller drar pm till mig bara...
Lite dåligt med respons på mailen om mat. Jag vill alltså ha en mailbekräftelse om inte tittar in på facebook och talar om hur ni vill ha det.
Idag har jag varit i kontakt med Eva Wieselgren på Göteborgs-Posten via telefon och mail och bjudit in henne till partyt.
Ulsak skrev:Lite dåligt med respons på mailen om mat. Jag vill alltså ha en mailbekräftelse om inte tittar in på facebook och talar om hur ni vill ha det.
Idag har jag varit i kontakt med Eva Wieselgren på Göteborgs-Posten via telefon och mail och bjudit in henne till partyt.
jag har mejlat till dej att jag vill ha mat, men du har inte satt upp mej på listan ännu. Får jag inget käk får jag väl tigga vid bordet, vi terriers är ju också bra på att sno käk från andra i ett obevakat ögonblick...
På internet vet ingen att du är en hund...... ~~~ .....I'm a bitch!
Ulsak skrev:Lite dåligt med respons på mailen om mat. Jag vill alltså ha en mailbekräftelse om inte tittar in på facebook och talar om hur ni vill ha det.
jag har mejlat till dej att jag vill ha mat, men du har inte satt upp mej på listan ännu. Får jag inget käk får jag väl tigga vid bordet, vi terriers är ju också bra på att sno käk från andra i ett obevakat ögonblick...
Stop bitchin' woman!
Förlåt tusen ggr! ska åtgärdas...
Stop bitchin' woman!
Förlåt tusen ggr! ska åtgärdas...
Ahh, nu känner jag mej lättad.
På internet vet ingen att du är en hund...... ~~~ .....I'm a bitch!
Ni verkar ha värsta feta festen på gång här, får man komma eller?
Nej vad jag undrar är om ni har tänkt ordna någon marknadsföring inför träffen? Typ tidningar, radio mm.
viper skrev:Är det korrekt uppfattat att inbjudan ligger på facebook och endast där? De som inte har eller inte vill ha facebook då?
själv sitter jag och väntar på att få lösenordet på FB återställt så att jag kan se vad det är
Nej, det finns en möjlighet att att anmäla sig via "fejan" men det kan du göra även här. Vi kan ta det via PM när det närmar sig med beställning av mat och ev dryck..välkommen ska du vara oaktat var du anmäler dig
OK för deltagandet gjorde jag i en "edit" redan den 5 april, men skickade matbekräftelsen med epostmeddelande idag.
Oortodox generalist 1 x 20.04 Desktop, 2 x 18.04 Desktop, 2 x 18.04 Server