Dom som inte skriver någon presentation kommer att få vara kvar till omröstning om dom accepterat sin nominering, men får givetvis skylla sej själva att dom missat chansen att profilera sej.whac skrev:Vulfgar vad har du tänkt dig kommer hända med de som inte skrivit en presentation om sig själv när omröstningen startar? Kommer dessa att få vara med i omröstningen? Eller kommer dessa att tas bort ur omröstningen? Eller kommer omröstningen rent av vänta på att dessa har skrivit en presentation? Jag hoppas ju förstås på det andra alternativet, att de utesluts ur omröstningen. För kan de inte ens skriva en ynka liten presentation om sig själv inom en rimlig tidsram så har de visat att de inte klarar av att vara TL eller TC.
Innan jag ställer upp själva valet så kommer jag att PMa samtliga nominerade som accepterat och kontrollera att dom fortfarande vill vara kvar. Förmodligen behöver jag nån vecka för lite sådant plock innan själva valet börjar. Dessutom ger det lite andrum åt sådana som nominerats sent att hinna skriva ihop en presentation innan själva valet börjar.