..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Rasmus skrev:
@GG det står "fuskare där.. Jag skriver alt på mitt hebreiska tangentbord som ligger här bredvid" om du bara kunde läsa hebreiska skulle du också se det
ssssss....jag gjorde ju bara en lite tillbakaöversättning juh
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Rasmus skrev:
@GG det står "fuskare där.. Jag skriver alt på mitt hebreiska tangentbord som ligger här bredvid" om du bara kunde läsa hebreiska skulle du också se det
ssssss....jag gjorde ju bara en lite tillbakaöversättning juh
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Det fungerar tydligen inte perfekt...
Det ska vara "här kan vi alla språk (iallafall dem som translate klarar av)"
och "Nu blev det visst tyst... thai kanske blev för mycket för er?"
Apropå översättningsmokajoxer - översätt samma sak fram och tillbaka några gånger så blir det litet som Viskleken.