En stilla undran ang min anmälan!!!????

Diskussion gällande forumet
Xcore

Re: En stilla undran ang min anmälan!!!????

Inlägg av Xcore »

vulfgar skrev:
Xcore skrev:
vulfgar skrev:
Xcore skrev: Mozza och jag blandades ihop av webaake. Sen var det "hatten" också tror jag, och två nick till, som alla skulle vara jag.
Men du är ju HatteN om jag fattat rätt, du har ju bytt nick. ;)
webaake var ju så mån om att berätta det för alla i tråden eller hur?

Sen var jag Mozza, jag var DimensionX på Ubuntu.se och troll med flera aktiva konton, sa han.

Glömt det?

Såg du vad Mozza skrev i första inlägget?

Men att öppet komma med personangrepp och permanent stänga av folk går ju bra, om man tillhör en viss skara, eller hur? till och med att påstå att folk skickar "hemska PM" som man inte ens kan visa upp. ::)

Tillhör man fel skara så får man en varning på 5 min för precis samma sak.

En fråga, är detta partiskt?

Nu igen, vad handlar tråden om?

Ingen hade svar på något, tystnaden talar för sig. Nu väntar jag bara på att tråden moddas bort för att "gömmas undan".
Jag tycker du försöker köra nåt martyrkör nu. :P

Visst ska alla hanteras korrekt och alla har rätt att ifrågasätta, men du är ju faktiskt HatteN som bytt nick och du var tidigare reggad här som DimensionX. Inget konstigt om någon påpekar det, tycker jag. Huruvuda du och Mozza (eller någon ytterligare) skulle vara samma person har jag ingen som helst uppfattning om, men förutsätter att ni är olika personer. Du har tidigare reggat flera olika konton samtidigt så om administrationen vid något tillfälle misstänkt något sådant igen i ditt fall är ganska förståeligt IMO. :)
Om jag gör nåt så blir jag genast avstängd och varnad?

Rätt?

Om webaake gör nåt så är det "martyrkör" från mig istället?

Rätt?

Menar du verkligen detta på fullt allvar Vulfgar?

En får göra precis vad han vill alltså, utan några som helst påföljder?

Då vill man bara "glömma bort" allt och alla skall plötsligt vara sams?

Det blir bara så fruktansvärt synligt hur man vill hålla en del bakom ryggen, eller hur? Försök göra det lite snyggare istället om vi nu skall köra med sånt. ;)

Den här tråden är ett otroligt bra bevis på att en del får göra precis som de vill, utan några som helst påföljder medan andra inte får göra nåt alls. :)

Skärpning. Det enda jag sett är hur man försöker förmildra, prata bort och försöka allt för att flytta fokus till något annat än det som det gäller. Tror du att jag och Mozza är samma person som webaake sa?

Tror du att jag har flera aktiva konton?

Tror du att jag skickat "hemska PM" som gjorde att jag blev permanent avstängd?

Nej?

Bra då gör vi nåt åt det. Jag tar mina straff, då bör han också göra det istället för att ni håller honom bakom ryggen. Det kan vinna lite trovärdighet tillbaka i alla fall.

Jag har ett enda konto som är aktivt, något annat kan jag inte logga in med. Att stänga av någon på "eget bevåg" och beskylla denne för att ha skickat "hemska PM", som man inte kan visa upp, är detta okey? Tydligen inte för Hund aktiverade mitt konto igen.

Blev webaake straffad för detta?

Varför inte?

Sanningen är att webaake skickade PM FÖRST till mig, jag svarade och då sa han att jag skickade spam. Så, varför får jag en varning och inte han? För att han hålls bakom ryggen? Ett rakt svar uppskattas.

Om du nu kan svara förstås. (vilket jag inte tror) ;)

Det viktiga är inte att någon straffas, det viktiga är att alla som läser tråden får se hur partiskt vissa behandlas på forumet. Jag kunde nog inte fått ett bättre exempel än denna tråden, så jag är ganska nöjd faktiskt. ;) :)
Xcore

Inlägg av Xcore »

Målet är nått och tråden avslutad för min del.

Nu får varje person som läser tråden på egen hand bilda sig en uppfattning om hur det ligger till.

Låter väl ärligt och bra. :)
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av TweekiE »

Mozza skrev: *****************************************************************************
Hej 95monye!
OT: menn får jag bara fråga dig vad du gör på ett ubuntu forum när du använder windows? har faktiskt inte sett dej i en enda supporttråd
och jag undrade bara (intressant att veta) varför mozza är på ett ubuntuforum när han använder windows!
Anledningen till att du inte har sett mig i några supportertrådar är av den enkla anledningen: Då jag anser att jag har fått svar på det jag söker efter då behöver jag inte skapa/posta inlägg och ställa frågor.
Anledningen till att jag använder Windows är att jag jobbar med/i Windows men det behöver inte betyda att jag är mindre intresserad av exempelvis Ubuntu. I och med att du är intreserad av att veta varför "hon" vistas på ett ubuntuforum med Windows lika intresserad är då jag att få veta varför de med ubuntu vistas på Windows/Städforum?

//Mozza
okej då fattar jag!
:)
Xcore skrev:Målet är nått och tråden avslutad för min del.

Nu får varje person som läser tråden på egen hand bilda sig en uppfattning om hur det ligger till.

Låter väl ärligt och bra. :)
innan jag loggar ut och går ut med hunden... trevlig helg!
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

Har trådskaparen några funderingar kring anmälan är denne välkommen med PM.

*Tråd låst*
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Låst

Återgå till "Forum"