Hej farmfield!
Jag utgår ifrån att anmälan avser mig
Visst kan man tycka att vi skall hålla oss helt neutrala,
men att sitta tyst & stilla när det svamlas så här, det är inte min grej - sorry.
Anledningen till min anmälan var mer att poängtera det här med att
"Föregå med gott exempel" speciellt då man har status/titel m.m på ett forum och skall vara ansiktet utåt och representera något.
Man skall/bör inte bemöta medlemmar med flera med samma mynt genom att använda sig av dåligt ordförråd samt påhopp m.m. Och
OBS det gäller inte enbart dig

det gäller flertalet här på forumet som har någon form av status/titel m.m. Tog dig enbart som ett exempel.
Och naturligtvis så skall även medlemmar här på forumet föregå med gott exempel. Alla skall följa de regler som är uppsatta för detta forum.
Jag är mycket väl medveten om vad du menar då det gäller att sitta still och tyst då där pågår en massa svammel (påhopp/anklagelser/dåligt ordförråd m.m). Naturligtvis så skall man få säga till då man ser något sådant för att försöka stoppa det hela. Och jag vet att det är svårt att hålla tand för tungan då heta kännslor rusar runt i kroppen på en. Men man måste försöka att
"Föregå med gott exempel" och det gäller alla oavsett vem/vilka med eller utan status/titlar m.m.
och jag avgår direkt om den önskan framförs via "officiella kanaler". jag tvekar ofta på min lämplighet som suppleant i Förtroenderådet,
Tycker absolut inte att du skall avgå finns ingen som helst anledning till detta
Ge inte upp bara för detta

Du kan om du bara vill
MVH/Malou