..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Jarulf skrev:
Jag är full som ett ägg just nu. Har gjort fyllekäk åt mig själv och känner ett enormt har mot en viss hockeyklubb. Ska inte nämna vilken iom. att jag inte vill starta ett flamewar här.
Ha det gott alla Ubuntianer!
*Beger sig på att svulla i mig varma mackor och dricka mjölk direkt ur paketet.
Okej, jag är impad!
Hur man kan vara skitfull och stava så inihelskotta bra.....wow!
(Bortsett från "har" då.... )
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Jarulf skrev:
Jag är full som ett ägg just nu. Har gjort fyllekäk åt mig själv och känner ett enormt har mot en viss hockeyklubb. Ska inte nämna vilken iom. att jag inte vill starta ett flamewar här.
Ha det gott alla Ubuntianer!
*Beger sig på att svulla i mig varma mackor och dricka mjölk direkt ur paketet.
Okej, jag är impad!
Hur man kan vara skitfull och stava så inihelskotta bra.....wow!
(Bortsett från "har" då.... )
Tjoho!
Nu är det dags för mig att skriva igen, smådragen som attan (på väg till fylla) och allmänt gott humör.
4 starköl och tre glas (10 cl) av jäger med is, och massa goda väner.
Dags att sova, fast dom andra vill ut på krogen.
gholen skrev:
Tjoho!
Nu är det dags för mig att skriva igen, smådragen som attan (på väg till fylla) och allmänt gott humör.
4 starköl och tre glas (10 cl) av jäger med is, och massa goda väner.
Dags att sova, fast dom andra vill ut på krogen.
Jag var full en gång för länge sen
på knäna kröp jag hem,
och i sällskap hade jag en elefant.
Elefanten spruta vatten
och jag trodde det var öl,
sedan dess har alla kallat mig
för knöl -
Då ska jag berätta en kul grej. När min flickvän fyllde år för typ en månad sedan så fann hon mig på vårt köksbord i bara kalsonger. Slå den! Ingen aning om hut jag kom dit...