Urban Terror kväll, kl 20:00
SV: Urban Terror kväll, kl 20:00
Dagens första match blir på en av dem nya banorna, så ta hem dem först....vill inte att folk tar hem via servern......(om det ens går)
- HOLMEN
- Fadder
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Kontakt:
Detta ska jag kolla upp lite
Kanske skulle ta och vara med

Ubuntu-användare sedan 2005.
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
startad 

Väntetid blir det bara om nån sitter å trycker i ett hörnZinden skrev: Dö först....japp där fick vi till det. Tråkigt att sitta & vänta.

Senast redigerad av 1 preat, redigerad totalt 26 gånger.
// CS is Half Life || Q3 is a Life Style \\
Vad är de för ip som gäller?
Panik i lägret... Hittar inte servern vare sig i gamebrowsern inne i spelet eller i XQF... 

81.233.196.203 ip 

Det här är ju helt cp! Jag lyckas inte kopiera in de där kartfilerna i mappen. Det kräver att man är root och jag har glömt bort hur man gör. Har grejat med gksudo nautilus men det funkar ändå inte. 
Varför kan det inte bara ploppa upp en ruta som frågar efter lösenord när man försöker kopiera en fil precis som det gör när man skriver i terminalen?
Edit Glöm det förresten,
jag är en idiot helt enkelt, nu skall det nog funka.

Varför kan det inte bara ploppa upp en ruta som frågar efter lösenord när man försöker kopiera en fil precis som det gör när man skriver i terminalen?
Edit Glöm det förresten,

Senast redigerad av 1 Åsa-Nisse, redigerad totalt 26 gånger.
- Bossieman
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
- Kontakt:
Jobbigt att installera? Intel integrerat här, funkar det? Finns det NUKES? BFG-9000?
* Detta meddelande har granskats av FRA *
* Detta meddelande har granskats av FRA *
BFG.. Hehehehehe.. Den e för go den bössan... I Urban Terror är det mer realistiska vapen men hastigheten e det inget fel påBossieman skrev: Jobbigt att installera? Intel integrerat här, funkar det? Finns det NUKES? BFG-9000?
Intel integrerat.. tveksamt - körde med ett gf4 440 mx för en vecka sen å de va inge kul alls... Men man vet ju aldrig, testa vettja

Senast redigerad av 1 preat, redigerad totalt 26 gånger.
startar den nu 

Attans va dåligt med folk det kommer då!?!?!? Får nog göra lite reklam på irc kanalen - Borde ju finnas en och annan som spelar där..
Kan också ha att göra med att det är Fredagkväll, i alla fall så är det så för min del.preat skrev: Attans va dåligt med folk det kommer då!?!?!? Får nog göra lite reklam på irc kanalen - Borde ju finnas en och annan som spelar där..
Så sant Å-N... Det e likadant på alla servrar just fre och lör.. Inte så konstigt kanske