Associationslek
- MrBald
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
- Kontakt:
SV: Associationslek
Nu har jag slutat... Vem startar den nya tråden??
HP nc6400 med Ubuntu 8.10 "Hellre omkörd och bortkommen, än omkommen och bortkörd"
Tråden "bromsades" !!MrBald skrev: Nu har jag slutat... Vem startar den nya tråden??

- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Blir nog svårslaget rekord i antal svar på ett ämne 

Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- MrBald
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
- Kontakt:
Nejdå... Starta en Associationslek v.1.1 så kör vi igång igen...
:-)
:-)
HP nc6400 med Ubuntu 8.10 "Hellre omkörd och bortkommen, än omkommen och bortkörd"
beta
[img width=80 height=15]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=12678[/img]
Det kan bli lite tradigt också om en sån här tråd blir för lång. Jag kanske har en roligare ide sen om ni är intresserade. Så kan vi sätta punkt för den här tråden.
Associationslek är bara förstadiet till det jag hade tänk om ni på forumet vill vara lite tänkande och kreativa.
Associationslek är bara förstadiet till det jag hade tänk om ni på forumet vill vara lite tänkande och kreativa.

Nu börjar det låta riktigt intressant.DimensionX skrev: Det kan bli lite tradigt också om en sån här tråd blir för lång. Jag kanske har en roligare ide sen om ni är intresserade. Så kan vi sätta punkt för den här tråden.

Vi kan ta det vid ett senare tillfälle, så hinner jag tänka ut något kul som kanske alla kan ha glädje av. Vi avvaktar lite så länge. 

- fonsterbage 2.0
Låser tråden. Kom igen nu DimensionX. Det finns ett rekord att slå.