Jo jag postade en nyhet om det på testsidanLittle John skrev: Nu ska jag jobba med panel-modulen så att allt är färdigt, när Matthew kommer med mallen.(Hoppas han kommer snart)

Ohios kanske duger så länge...

Jo jag postade en nyhet om det på testsidanLittle John skrev: Nu ska jag jobba med panel-modulen så att allt är färdigt, när Matthew kommer med mallen.(Hoppas han kommer snart)
Njau... Ohios funkar...Little John skrev: Uppe igen, MMMPPFFF
Då finns det en tema där alla sökvägar går till deras filstruktur.
Ska pillra med php nu
Det har jag märkt....EDIT
Temat är ju det gamla.....
Du kan ju kanske skicka en fråga till Ohio om de vill lägga upp det nya ?Little John skrev:Det har jag märkt....EDIT
Temat är ju det gamla.....![]()
Jo det finns det mesta för Drupal....klart imponerande portal.
Settings > Allmänna inställningar> mailadressEmil.s skrev: Har problem igen... Drupal skickar mail från "www-data". Var ändrar man Email inställningarna?
Och frågade inte jag det här förut!?![]()
Jo, men mailen skickas fortfarande med "www-data" som användare:Little John skrev:Settings > Allmänna inställningar> mailadressEmil.s skrev: Har problem igen... Drupal skickar mail från "www-data". Var ändrar man Email inställningarna?
Och frågade inte jag det här förut!?![]()
![]()
![]()
Kod: Markera allt
Mar 23 20:56:56 servern postfix/qmgr[2939]: A530923F70: from=<www-data@smtp.sandnabba.se>, size=875, nrcpt=1 (queue active)
Mar 23 20:57:04 servern postfix/smtp[29924]: A530923F70: to=<someone@gmail.com>, relay=gmail-smtp-in.l.google.com[209.85.135.27]:25, delay=7.7, delays=0.14/0.86/5.7/0.94, dsn=2.0.0, status=sent (250 2.0.0
OK 1174679824 g8si8617724muf)
Mar 23 20:57:04 servern postfix/qmgr[2939]: A530923F70: removed
Nice, Tackar!plun skrev: Här finns det en långtråd om detta....
Drupal letar ju upp närmaste SMTP server och nyttjar den.
http://drupal.org/node/59085
I tråden är det tvärtemot att det inte funkar.
Jag har inte behövt röra någonting hos Surftown via cpanel o SMTP.
Njau... Joomla har jag pulat med jag tror det är mer "Hardcore" i Drupal...Emil.s skrev: Iof så spolar det inte så stor roll. Har hittat "bättre"; Joomla.
Mycket mer "hard core".![]()
Svenska språkmodulen ställer bara till med problem, särskild med TinyMCE.plun skrev:Njau... Joomla har jag pulat med jag tror det är mer "Hardcore" i Drupal...Emil.s skrev: Iof så spolar det inte så stor roll. Har hittat "bättre"; Joomla.
Mycket mer "hard core".![]()
Drupal är bökigare tills man lärt sig hitta men sen är det "raka spåret" inkl all
dokumentation som de tagit fram.
Sen är det då den eviga utmaningen att läsa manualer på engelska...nu installerade
jag även den svenska språkmodulen som lite fusk...
![]()