farmfield skrev:TweekiE skrev:Och farmfield... varför sådant jävla tjat?
Eftersom jag tror att Peters planer innebär en nedläggning av forumet med hänvisning till Ubuntu.se som primärt supportforum vilket jag ser som ytterst olämpligt då Ubuntu.se drivs (ägs) av den enda 'ledaren' i LoCot's historia som faktiskt avsatts personligen av Canonical/Ubuntu (Jono Bacon), No1 Viking.
Sedan blir jag ytterst förvånad över hur någon kan tycka dessa frågor är irrelevanta. Jag anser verkligen inte att frågor om LoCot's framtid och ett svar på frågan om Peter avser lägga ner supportforumet är något 'djävla tjat' faktiskt...
Så, Peter. Tycker du inte det är ytterst relevant att som valdeltagare till TL
tydligt beskriva dina framtidsplaner för LoCot?
Jo det är relevant.
Det första jag kommer att göra ( om jag blir vald ) är att försöka återställa forumet som rent support-forum för att
det är uppdraget.
Jag ska lägga ner debatt-tavlan och några andra till.
Vi finns för Ubuntu-support inte för att posta något om andra distributioner eller hur mormor mår idag.
Sedan ska jag köra igång supporten som den var en gång i tiden innan ni mångtyckare och tjafsare tog över. Det gäller även dig. Farmfield.
Supporten funkade utmärkt under Sebasteans och No1Vikings tid då jag själv var global moderator här. Dom två hade samma målsättning som jag. Att ge support. Inget annat.
Att du försöker vrida historien vet ju alla här, så det är bättre att du sätter in dig i det där lite mer innan du kommer med oriktiga påstående,