Nybörjarfrågor kring Wine

Mjukstarta här!
Kategoriregler
Läs följande innan du postar: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692
Du får hjälp att komma igång med Ubuntu genom att välja en personlig fadder här: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=110&t=8767
mrfab
AVREGISTRERAD
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Re: Nybörjarfrågor kring Wine

Inlägg av mrfab »

Gadden skrev:Nope, inget till hjälp där heller, tyvärr :(

Problemet är att jag börjar tappa tålamodet med att får igång FM2010, efter att försökr i 4-5 dagar, och funderar på att får över till Windows 7. Så pass stor betydelse har FM för mig. Och det är synd, jag är jättekluven! Har aldrig kört något operativsystem tidigare som jag gillar så, som Ubuntu :(
Så här känns det för mig köp spelet stöd utvecklarna till spelet du säger dig älska!
Påpeka sedan ditt problem till återförsäljaren om vi är flera som gör detta tvingar vi spelutvecklare/försäljare att gå våran väg.
Men om vi bara tankar ner något som seriösa spelutvecklare har skapat och dessutom har kravet att dom skall angagera sig i att det inte funkar i ubuntu a du hör själv hur konstigt det låter .

Ta den här chansen att slå ett slag för linux i allmänhet och ubuntu i synnerhet och jag är säker på att många fler vill hjälpa och framför allt har en större förståelse över din frustration!
Senast redigerad av 1 mrfab, redigerad totalt 13 gånger.
Gadden
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Re: Nybörjarfrågor kring Wine

Inlägg av Gadden »

Ja, jag har tankat ner det. Men! Det finns en väldigt god anledning till det hela; min dotter har tuggat sönder (ja, tuggat sönder) skivan). Så jag har en giltig serial och allt. Så jag känner mig rätt så laglig ändå. Jag stödjer det jag uppskattar. Har alltid gjort, kommer alltid att göra.

Men du har rätt i i att jag bör maila utgivarna för distribution för Linux dock!
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren"