Ska det vara så märkvärdigt att ändra ett tema...

Njau.....jag kan inte tänka mig att det ska ta sådan tid för intresserade Ubuntu amatörer, måste vara något annat som "gått i stå"....Peetra skrev:Det är faktiskt ganska mycket som ska ändras. Hela filsystemet för enbart temat i phpBB innehåller ca 250 filer, varav många är bilder, som ju tar sin tid att färga om. Så ska det ju till mycket annat än bara forumet också... Värdet om nån sku få betalt för att ändra allt på sajten ligger på fyra-femsiffriga tal i kronor räknat, så då kan det ta sin tid förstår man.
Jo det ligger väl i sakens natur att man bör brinna för det man gör en site för....annars finns det väl bara kung Mammons drivkrafter.Peetra skrev:Aaah, srry, jag visste inte att man blev webb-designer av att vara Ubuntu-intresserad, srry my bad.
Jag har precis samma problem, Både med Debian och Iceweasel och Ubuntu 10.04 med Firefox under Virtualbox.Peter Forsberg skrev:Jag har lite problem med kalendern där
Saknar också trådnamnet. Jag saknar också länkarna Nya och Alla nya, nu finns bara Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar | Visa olästa inläggxtr3m3 skrev:Testar nya temat i forumet nu. Dock tycker jag en sak saknas. Det är namnet på tråden till höger så man ser vad det är som det är skrivet i senast. Nu står bara namnet på användaren som skrivit i tråden senast.