CD-RW kostar någon tia

CD-RW kostar någon tia
Jo men varför ska man slösa skivor när Unetbootin och USB-stickor finns..... ??Rune.K skrev:CD-RW kostar någon tia
Vet du inte vad en CD-RW ärpun skrev:Jo men varför ska man slösa skivor när Unetbootin och USB-stickor finns..... ??Rune.K skrev:CD-RW kostar någon tia
Lysande uppfinningar..... klart bra även för miljön.
Jo nåt man oftast bränner sönder.....Rune.K skrev: Vet du inte vad en CD-RW är![]()
Kod: Markera allt
aptitude remove nvidia-current
aptitude search nvidia
dpkg-reconfigure xserver-xorg
sudo apt-get remove plymout
Jo det är väl ytterst bristfälligt beskrivet vad som händer för dig....markus.lar skrev:Jag provade att ta bort plymouth, men då fungerade det inte alls. Å andra sidan körde jag bara
, kanske skulle kört något mer efteråt?Kod: Markera allt
sudo apt-get remove plymout
Inte lätt att ta bort plymouth när jag inte ens kan boota från live-cd:n.vulfgar skrev:Det kanske är bättre att ta bort plymouth först och testa om datorn bootar då.
Som för mig då. Testa med LiveCD, tryck F6 så får du fram alternativen, ta bort quiet och splash på raden och sen boota. Nu låser sig datorn en bit in i uppstarten. Där står den i sju minuter (nej, jag skojar inte) och sen går den vidare och laddar upp till skrivbordet.ZX Spectrum skrev:Inte lätt att ta bort plymouth när jag inte ens kan boota från live-cd:n.vulfgar skrev:Det kanske är bättre att ta bort plymouth först och testa om datorn bootar då.
Varken när jag trycker på testa ubuntu eller installera ubuntu så kommer jag till ett avslut utan datorn hänger sig.