Den där hakan (och de relativt små knapparna på den): bra eller dålig design?Hund skrev:Hittils är jag mycket nöjd.Fast jag alla min vänner ska pilla på den heela tiden..
Vad tycker ni om HTC Hero och Android?
Re: Vad tycker ni om HTC Hero och Android?
Hakan tänker man inte ens på, den är skön. Lite svårt är det att använda knapparna med bara en hand, men inget jag direkt tänker på.upnorth skrev:Den där hakan (och de relativt små knapparna på den): bra eller dålig design?Hund skrev:Hittils är jag mycket nöjd.Fast jag alla min vänner ska pilla på den heela tiden..
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Ordnade även en bild på mitt rätt stadardskrivbord. 

Vädret hämtas från Yr.no.

Vädret hämtas från Yr.no.
Någon som har erfarenhet av AMOLED-skärmar och är det värt att köpa Samsungs första Androidtelefon för en sån eller ska man köra på Hero istället?
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Hund postade ju nån länk ang. just det... Verkar vara många som uppfattar nåt slags problem med dom... Hero'ns skärm tyckte jag var skitbra, dock såg jag den aldrig i dagsljus...upnorth skrev:Någon som har erfarenhet av AMOLED-skärmar och är det värt att köpa Samsungs första Androidtelefon för en sån eller ska man köra på Hero istället?
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
Jag har inte använt den ute själv men kan avlägga rapport imorgon om det.farmfield skrev:Hund postade ju nån länk ang. just det... Verkar vara många som uppfattar nåt slags problem med dom... Hero'ns skärm tyckte jag var skitbra, dock såg jag den aldrig i dagsljus...upnorth skrev:Någon som har erfarenhet av AMOLED-skärmar och är det värt att köpa Samsungs första Androidtelefon för en sån eller ska man köra på Hero istället?

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Har förhoppningsvis en HTC Hero på väg till mig inom kort om jag inte har blivit lurad på ebay 
Kan knappt hålla mig, vill ha den nu!

Kan knappt hålla mig, vill ha den nu!