Varför är jag inte förvånad?

För att du skrev att det bara var två rösters övertag och att du visste att någon skulle läsa det?Rasmus skrev:Skit också!
Varför är jag inte förvånad?![]()
jahop, nu är det mitt felCryingFreeman skrev: För att du skrev att det bara var två rösters övertag och att du visste att någon skulle läsa det?
Menar du att det skulle vara ett försök att påverka valutgången? Nää du, CF, det håller jag inte med om. Alla kunde kolla vad som hände med omröstningen. Imo är det inte Rasmus fel.CryingFreeman skrev:För att du skrev att det bara var två rösters övertag och att du visste att någon skulle läsa det?Rasmus skrev:Skit också!
Varför är jag inte förvånad?![]()
Edit: Wow, det gick att ändra tidsperioden. En vecka till alltså.alt 2: 25
alt 3: 25
inget: 2
totalt antal röster 52.
Då lägger vi ner hela skiten,Harlekin33 skrev:Vad händer om det blir lika en gång till då?
Kod: Markera allt
dd of=/dev/null if=/dev/sda
Håller med, att få ändra sin röst och se resultatet innan i en sådan här omröstning är inte bra. Inget sätt att göra så det inte går?CryingFreeman skrev:Näe, det skadade nog inte. Värre var det att man som icke inloggad kunde se resultatet innan man röstade, och att man kunde se resultatet efter man hade röstat och kunde ändra sin röst till en taktikröst om man så ville.
Sen undrar man hur många som öppnat ett nytt konto, t.ex på jobbet, och därigenom tillskansat sig fler röster. Förhoppningsvis slår det isf jämnt ut. Och det är olidligt spännandeKiviE skrev:Håller med, att få ändra sin röst och se resultatet innan i en sådan här omröstning är inte bra. Inget sätt att göra så det inte går?CryingFreeman skrev:Näe, det skadade nog inte. Värre var det att man som icke inloggad kunde se resultatet innan man röstade, och att man kunde se resultatet efter man hade röstat och kunde ändra sin röst till en taktikröst om man så ville.
Ja du har poäng här. Med rena parodin. Men jag vet inte hur vi skall lösa de här utan omröstning. Du står själv bakom vårt förslag, så vida du inte har ångrat dig. Förhandlingar har inte varit framgångsrika. Annars är en dialog och samförstånd vid förhandlingsbordet än bättre lösning. Men om man då inte kan hitta ett gemensam synsätt på hur ledarstrukturen skall gestalta sig. Vad är alternativet?Kattskrället skrev:Taktiska drag? Röstar man inte för det man anser vara för gemenskapens bästa? Eller?
Nu är ju förslagen 2 motpoler och ingen av dem är väl optimal direkt...
Rena parodin.
Alternativet hade kunnat varit (om man inte valt att förlänga omröstningen en vecka till) att lägga fram ett förslag till gemenskapen om att föreslå en TL och TC enligt canonical standard, nominera CF till TL och Urban som TC. Inte då med delat ansvar som det är föreslaget i en motion, utan ge CF förtroendet att styra gemenskapen så som han anser vara för gemenskapens bästa. Låta gemenskapen rösta om de godtar den nomineringen eller ej via en omröstning. Punkt slut.Pink Panther skrev:Ja du har poäng här. Med rena parodin. Men jag vet inte hur vi skall lösa de här utan omröstning. Du står själv bakom vårt förslag, så vida du inte har ångrat dig. Förhandlingar har inte varit framgångsrika. Annars är en dialog och samförstånd vid förhandlingsbordet än bättre lösning. Men om man då inte kan hitta ett gemensam synsätt på hur ledarstrukturen skall gestalta sig. Vad är alternativet?Kattskrället skrev:Taktiska drag? Röstar man inte för det man anser vara för gemenskapens bästa? Eller?
Nu är ju förslagen 2 motpoler och ingen av dem är väl optimal direkt...
Rena parodin.
Pink Panther