Kan vi inte bara koncentera oss på omröstningarna först!?

Läs tråden jag länkar till i första inlägget och lägg till det flera månader av ökande konflikter och misstro. Nej, det senaste jag fick i mig var jordgubbar med mjölk men jag har svårt att tro att det påverkat.Skunken skrev:Är det så att folk redan har börjat tulla på midsommaraftons-brännvinet och nu vill reda ut saker?
JAG BARA FRÅGAR?
+1Harlekin33 skrev:Men Urban kommer ju avgå efter sommaren!
Kan vi inte bara koncentera oss på omröstningarna först!?
Det var ett evigt tjatandeUlsak skrev:Det sa säkert Honecker också om massdemonstrationerna i DDR men slutade med att Berlinmuren föll..
Där sa du nåt!Remixen är ett exempel på nått som inte "kan" göras av ett officiellt ubuntuforum.
Ju mer du postar i den här tråden, ju mer uppmärksamhet får den.janne-5011 skrev:vulfgar. ni kanske kunde undvika sånt här trams genom att klart och tydligt deklarera vad som ska hända.
När omröstningarna är klara, när röstning om nya ledare ska ske, hur etc. ange datum. Ngt annat än vad ni säger bör inte hända alls och det är ert jobb bestämma och se till att blir så.
en ledares uppgift är att hålla ramarna.
Sätt igång!
Jag tror tucken har helt rätt. Remixen underlättar inlärningströskeln win->ubuntu för nya användare. Det inget jag skulle stoppa i min dator. Och jag tror INTE ubuntu/linux tar någon skada av den, tvärt om!Harlekin33 skrev:Där sa du nåt!Remixen är ett exempel på nått som inte "kan" göras av ett officiellt ubuntuforum.
Jag vet att Tucken talade sig varm om att Mark Shuttleworth, Ubuntu.com/Canonical skulle gärna gjort remixen OM det varit godkänt enligt USA:s patentregler!
Framtiden lär ju visa om remixen är så lyckad egentligen så inte hela Ubuntu tar skada som dist!
Sluta spamma forumet nu Harlekin.Harlekin33 skrev:Troligen har Urban inget svar på dom frågorna eftersom Ubuntu.com inte gett nått svar på dom!
Det spelar egentligen inte så stor roll det heller om du får svar på dina frågor från Urban då han avgår i höst!
Du kommer troligen aldrig få svar på dina frågor hur mkt. du är frågar!
Det VIKTIGA nu är att rösta!
Det är väl egentligen redan helt klart vad som kommer att hända.janne-5011 skrev:vulfgar. ni kanske kunde undvika sånt här trams genom att klart och tydligt deklarera vad som ska hända.
När omröstningarna är klara, när röstning om nya ledare ska ske, hur etc. ange datum. Ngt annat än vad ni säger bör inte hända alls och det är ert jobb bestämma och se till att blir så.
en ledares uppgift är att hålla ramarna.
Sätt igång!
Jag brukar sällan säga emot dig LJ, men här gör jag ett undantag.Little John skrev:OK, jag röstade JA nu med en helt annan motivering än ni tror.
Jag vill att Urban inte måste står ut med allt skit som många kasta på honom nu och framförallt vill jag se hur alla ni som kasta skit organisera ett nytt val eller en ny kontaktperson.
Ny glömde väl alla att Urban en gång i tiden ställde upp här för oss alla. Och som det brukar vara hos ubuntu-se.org blir personer med uppdrag och/eller befattning utmobbat härifrån med jämna mellanrum.
Har ni funderat över vad ni håller på med? Menar ni på full allvar att det finns någon idiot som ställer upp för någonting härinne efter allt ni alla, som så flitigt angriper personer härinne håller på med ?
Skäms ni inte? Ni själva som håller just på med att angripa och mobba ut Urban kommer aldrig att ställa upp för något här. Ni vet inte hur det är att göra något utöver det vanliga. Ni vet ingenting. I mina ögon är ni personer som man inte behöver i ett Ubuntu-forum för ett konstruktivt samarbete.
Om jag fick bestämma: Ni vore inte välkommen hos mig inte. Gå till flashback eller liknande lågnivå forum. Fi faaaan också.
Sluta genast med allt skit här.
LJ