Beta
-
Re: Beta
Det är ju nu det gäller att hitta buggar och säkerhethål!

Senast redigerad av 1 Harlekin33, redigerad totalt 24 gånger.
Har du uppdaterat ditt system så har du beta-funktionalitet, dvs exakt samma som de som nyinstallerat betan.rewz skrev:Hej,
Jag ser att betan utkommit, men jag kan inte uppgradera från alfa6 til betan.
Är det någon som lyckats med uppgraderingen eller finns det bara cd-avbilder?
Alfa och beta är bara funktionsdroppar (milestones) som definierats i ett projekt, ingenting annat.
- rewz
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
Tack!, då behöver jag inte leta vidare efter en lösning.Bowmore skrev:Har du uppdaterat ditt system så har du beta-funktionalitet, dvs exakt samma som de som nyinstallerat betan.rewz skrev:Hej,
Alfa och beta är bara funktionsdroppar (milestones) som definierats i ett projekt, ingenting annat.
- xhassex
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Nu rasade det in 64 uppdateringar, kan jag nu räkna med att jag har uppdaterat till betan ?, fattar inte riktigt hur detta går tillrewz skrev:Tack!, då behöver jag inte leta vidare efter en lösning.Bowmore skrev:Har du uppdaterat ditt system så har du beta-funktionalitet, dvs exakt samma som de som nyinstallerat betan.rewz skrev:Hej,

- kejlsn
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Wiiie, nu droppade det in 67 uppdateringar för mig
Konstigt att jag inte fick dessa då jag hämtade hem beta-versionen som kom inatt och infogade dem i programvarukällor och uppdaterade :S
Men men, kör in dem nu. Hoppas inget skumt händer då datorn mår fint fint nu!

Konstigt att jag inte fick dessa då jag hämtade hem beta-versionen som kom inatt och infogade dem i programvarukällor och uppdaterade :S
Men men, kör in dem nu. Hoppas inget skumt händer då datorn mår fint fint nu!
Det du fick ner nu var patchar på din betaxhassex skrev:Nu rasade det in 64 uppdateringar, kan jag nu räkna med att jag har uppdaterat till betan ?, fattar inte riktigt hur detta går till

Hardy ligger i en utvecklingsfas där Alpa1,2,.. och Beta bara är tidpunkter då vissa funktioner ska vara klara att släppas. Har man installerat Hardy så får man kontinuerligt ned alla funktionstillägg och patchar. Faktum är nog att du hade beta-status på din Hardy redan innan de som tankade beta-skivan och installerade hade det

-
Är det samma releasedatum som gäller fortfarande för den skarpa versionen eller?
Samma som vad? Tidschemat hittar du här: https://wiki.ubuntu.com/HardyReleaseSchedule. 17:e april kommer RC:n och 24:e april släpps den färdiga versionen av Hardy Heron.
- nicefinger
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Nu kör jag med Beta
Xubuntu.

Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
- nicefinger
Skoj med uppdateringar hela tiden 
FF har bytt tema av sig själv

Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
FF använder sig av det GTK- och ikontema du använder för tillfället.nicefinger skrev:Skoj med uppdateringar hela tiden

- nicefinger

- per9000
- Kontakt:
Jag testade live-varianten i VirtualBox, tyckte temat och färgerna var fulare än 7.10 (som var fulare än 7.04).nicefinger skrev:Nu kör jag med BetaXubuntu.
Det var bättre förr

Å andra sidan gillade jag att boot-menyn hade sundare text

/Per
-
I flera dagar har inte länkarna fungerat som som ska!
Varför?
Varför?
Vilka länkar?Ubuntu33 skrev:I flera dagar har inte länkarna fungerat som som ska!
Varför?
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se