..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Jag förstod det. Vad jag inte var säker på var om folk trodde det var producerat från pärlemor, det är jag ganska säker på att det inte är.
OT:
Man dina glasögon är det tydligen
LJ
Så chict! Är Dame Edna underrättad?
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Särskilt inte om den innehåller Ananas, Passionsfrukt och Bajs!
Jodå! Lyssna på reklamen. Speakern säger faktiskt just Bajs!
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
lennart_sj skrev:
Pärlor lär ska vara lösliga i ättika.
Enligt legenden drack Cleopatra sådana "cocktails" för att bli vacker!!
Godis!!
INTE!
orkar inte söka bland trådarna längre gällande tv -reklam, hamnade här som närmast.
"Toffee" reklamen som fortfarande visas, jag har aldrig sett den asken någonstans i någon butik någonsin, märkligt alltså. Kan de bero på att brödet är före trots allt.
Jag önskar jag kunde låta bli Ipren då jag hatar reklamen så mycket, men det är enda tabletten som funkar mot mensvärk för mig så jag måste köpa den Dyrare än konkurrenterna är den med...
Någon hudvårdsprodukt med en superperfekt(?) kvinna med en hy som porslin (och som jag tror är heeeelt naturlig), som säger sig vara hudterapeut och att "i hennes yrke är en vacker hy ett stående samtalsämne".
Inte nog med att hon har en urfånig (speaker)röst, när hon tittar så "uppriktigt" på en så blir man närmast rädd, för hon ser på något sätt så konstig ut.
Liksom den där värdinnan i Tallink-reklamen som håller på att skrämma skiten ur en när hon ler (eller vad hon nu gör) på slutet.
Dessutom hatar jag Frank! (Tele 2's svarta får). Han är en översittare med en synnerligen obehaglig röst.
Grön Göling skrev:
Inte nog med att hon har en urfånig (speaker)röst, när hon tittar så "uppriktigt" på en så blir man närmast rädd, för hon ser på något sätt så konstig ut.
Urk, du får mig att tänka på den där tandkrämsreklamen där en "riktig" tandläkare pratar om vad bra den är, samtidigt som man visar bilder på hennes barn för att göra henne trovärdig, typ.. isch..
vulfgar skrev:...
Förmodar att Tele2 bara är till för fårskallar.
Den meningen ska du försöka sälja till alla som är konkurrenter till Tele2.
Jag hade köpt den direkt!
Vilket gott skratt jag fick, tack vulfgar!
Svärsonen skall underrättas. Han jobbar som mellanchef på Tele2
vulfgar skrev:...
Förmodar att Tele2 bara är till för fårskallar.
Den meningen ska du försöka sälja till alla som är konkurrenter till Tele2.
Jag hade köpt den direkt!
Vilket gott skratt jag fick, tack vulfgar!
Svärsonen skall underrättas. Han jobbar som mellanchef på Tele2
Hälsa från mej att jag inte rekommenderar Tele2 till någon som frågar mej om dom är bra.
Men jag står ju inte på torget och skriker om Tele2............