För bilförare och andra som måste vara nyktra så har Delirium alkoholfri öl.

Ljug lagom, du som jag fick samma dumma blickar efter att ha gått från bord till bord frågandes "Ubuntu?" *lol*Ulsak skrev: Facit på hand: ( letade upp det bord där var nördtätast på Delirium)
Yo, bröder och systrar i anden, det var kul att sätta ansikten och namn till nicks..´.
Hoppas att det ej var sista tillfället, helt fantastiskt öl förresten..
![]()
Det hemska inhemska ölet?farmfield skrev: Jag saknar fortfarande Egypten men kan nu konstatera att det inte var p.g.a. det inhemska ölet.![]()
Halvsanning är ordet!Ljug lagom, du som jag fick samma dumma blickar efter att ha gått från bord till bord frågandes "Ubuntu?" *lol*
Ja, det var jag som kom i överrock och kostym och töntig julslips..när kommer bilderna Vulfgar?ZX Spectrum skrev: Var Ulsak som dök upp, men du hann väl träffa honom?
Jag och ZX var sist ut vid halv ett tror jag & då hade jag lätt kunna dricka en öl eller två till...alatariel skrev: jo, Ulsak dök upp långt innan jag var tvungen att gå - tänkte mest på de 2-3 andra som hade sagt de skulle dyka upp? hur länge satt ni andra kvar förresetn?
Jag håller på att för över bilderna till datorn, mend et var en himla massa andra foton också så jag passar på att sortera lite. Sen måste jag väl förminska dom lite också. Nån gång ikväll kommer dom i alla fall. Jag tror att Bax tog ett par biler också, han kanske är snabbare än mej.Ulsak skrev:Ja, det var jag som kom i överrock och kostym och töntig julslips..när kommer bilderna Vulfgar?ZX Spectrum skrev: Var Ulsak som dök upp, men du hann väl träffa honom?