Jag bekänner mig till en annan "skola" och vägrar därmed ens att se ordet!Mekaniserad Apelsin skrev: och fortfarande har ingen kommenterat den freudianska felsägningen "postcunt" i första inlägget.

Jag bekänner mig till en annan "skola" och vägrar därmed ens att se ordet!Mekaniserad Apelsin skrev: och fortfarande har ingen kommenterat den freudianska felsägningen "postcunt" i första inlägget.
haha, det tog ett tagMekaniserad Apelsin skrev: och fortfarande har ingen kommenterat den freudianska felsägningen "postcunt" i första inlägget.
Det var ärligt talat det första jag såg, jag trodde först det var meningen och valde att inget säga, men det var helt enkelt för roligt.rancor skrev: haha, det tog ett tag![]()
966 inlägggholen skrev: jag vet inte hur många poster jag har, men men![]()
12,8 inlägg per dag! Ha!gholen skrev: 967 INLÄGG! Ha!
Äh, jag är också root, visserligen för burken till höger om miggholen skrev: Tja, bättre in inget eller hur?
Gud, root, vad är skillnaden?
I cyberspace? Ingen alls.gholen skrev: Gud, root, vad är skillnaden?
$ GrönGöling < "Du byter avatar oftare än jag duschar. /Per"Grön Göling skrev:I cyberspace? Ingen alls.gholen skrev: Gud, root, vad är skillnaden?
Här är du omnipotent och kan stänga av eller sätta på eller bestämma vad du vill när du vill.
Så finurligt.
Sätta på och sätta på, förresten....apropå rubriken.![]()
Hur många vänner har du egentligen??per9000 skrev: $ GrönGöling < "Du byter avatar oftare än jag duschar. /Per"
![]()
En besserwisser tydligenEric Tranehag, inAbsurdum skrev: Jag har relativt få inlägg, men med yvigt och ymnigt ordbajseri i varje... What does that make me then?
Det beror på vart du skriverTurbo skrev: Det där med antalet inlägg? Eller hur många supportande inlägg? Eller ...............?
Jag körde hårt till 500 för då blev jag nördeller så blev jag posthora