Ja den kan bli varm ganska snabbt. Det är lite synd, får ha fönstret på vid gavel ibland på nätterna (men det är mest för att datorn värmer så mycket i mitt rum XD), synd för jag får in en massa djur :/ mest mygg och spindlar...Iceron skrev: Har med en sådan stol, men den har gått isönder lite i sitsen. Men skön är den sålänge det inte är för varmt![]()
SV: Hur bor nördarna? Skicka in era bilder! :D
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Någon här har inte hört om myggfönsterkoch skrev: synd för jag får in en massa djur :/ mest mygg och spindlar...

Det är mkt mkt roligare med en såndär mygglampa. Så kan man somna till ljudet av myggor som eldas upp, och doften av grillatJohanna skrev:Någon här har inte hört om myggfönsterkoch skrev: synd för jag får in en massa djur :/ mest mygg och spindlar...![]()

-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Nä det har jag inteJohanna skrev:Någon här har inte hört om myggfönsterkoch skrev: synd för jag får in en massa djur :/ mest mygg och spindlar...![]()

Håller med, skadeglädje är den sanna glädjenPinky skrev:Det är mkt mkt roligare med en såndär mygglampa. Så kan man somna till ljudet av myggor som eldas upp, och doften av grillatJohanna skrev:Någon här har inte hört om myggfönsterkoch skrev: synd för jag får in en massa djur :/ mest mygg och spindlar...![]()
Skadeglädje är den enda sanna glädjen!
![]()