Bästa konserten du vart på?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Beakon
Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS

SV: Bästa konserten du vart på?

Inlägg av Beakon »

Låter kanske fantasilöst och tråkigt men den konserten som ligger mig varmast om hjärtat är faktiskt den senaste jag var på.
Metallica på stadion i sommras, Orion, Fade to Black, Master of puppets, allt i sin helhet var riktigt riktigt mäktigt trots att
James hade vajkalle på rösten och Rob på bas (gillar inte honom riktigt) så kändes dom faktiskt riktigt tajta.

QOTSA på Munchen var jag också på och den var tveklöst också en grym upplevelse. Men inte spelade dom i stockholm igen året efter
eller gjorde dom ? Har f.ö sett den konserten simma runt på nätet i form av en P3 live inspelning..
Bild
Linux - Bringing back the joy of computing
zoombywoof

Inlägg av zoombywoof »

DeepThought skrev:
Men det får bli en "konsert" med Pain of Salvation, när de spelade BE på Lokomotivet i Eskilstuna.
Åhhhh, lucky you! Jag har DVD:n :-), men jag gillar nog Perfect Element plattan bättre än BE , men ändå...TUNGT!
Användarvisningsbild
ninetwozero
Utgåva: 6.06 Dapper LTS

Inlägg av ninetwozero »

måste vara Promoe i somras @ LuleåKalaset... så grymt! ;D
Användarvisningsbild
Mekaniserad Apelsin
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Mekaniserad Apelsin »

Bejron skrev: Låter kanske fantasilöst och tråkigt men den konserten som ligger mig varmast om hjärtat är faktiskt den senaste jag var på.
Metallica på stadion i sommras, Orion, Fade to Black, Master of puppets, allt i sin helhet var riktigt riktigt mäktigt trots att James hade vajkalle på rösten och Rob på bas (gillar inte honom riktigt) så kändes dom faktiskt riktigt tajta.
Min bästa var Mesh 2002 (tror jag det var, kanske 2003) på arvikafestivalen. Jag bojkottar sedan länge metallica. :(
More Mekaniserad at http://blippe.se.
Användarvisningsbild
grepapär
Utgåva: 8.04 Hardy LTS

Inlägg av grepapär »

"Musik till gryningen" i Angered Göteborg början på åttitalet. Gick hem efter att Peter Green spelat Albatross. Absolut inget kunde bli bättre efter det, just då i varjefall, trots att det var långt kvar till gryningen.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"