Låter kanske fantasilöst och tråkigt men den konserten som ligger mig varmast om hjärtat är faktiskt den senaste jag var på.
Metallica på stadion i sommras, Orion, Fade to Black, Master of puppets, allt i sin helhet var riktigt riktigt mäktigt trots att
James hade vajkalle på rösten och Rob på bas (gillar inte honom riktigt) så kändes dom faktiskt riktigt tajta.
QOTSA på Munchen var jag också på och den var tveklöst också en grym upplevelse. Men inte spelade dom i stockholm igen året efter
eller gjorde dom ? Har f.ö sett den konserten simma runt på nätet i form av en P3 live inspelning..
Bästa konserten du vart på?
- Beakon
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
SV: Bästa konserten du vart på?
Linux - Bringing back the joy of computing
-
Åhhhh, lucky you! Jag har DVD:n :-), men jag gillar nog Perfect Element plattan bättre än BE , men ändå...TUNGT!DeepThought skrev:
Men det får bli en "konsert" med Pain of Salvation, när de spelade BE på Lokomotivet i Eskilstuna.
- ninetwozero
- Utgåva: 6.06 Dapper LTS
måste vara Promoe i somras @ LuleåKalaset... så grymt! 

fd. Shadow här på forumet
- Mekaniserad Apelsin
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Min bästa var Mesh 2002 (tror jag det var, kanske 2003) på arvikafestivalen. Jag bojkottar sedan länge metallica.Bejron skrev: Låter kanske fantasilöst och tråkigt men den konserten som ligger mig varmast om hjärtat är faktiskt den senaste jag var på.
Metallica på stadion i sommras, Orion, Fade to Black, Master of puppets, allt i sin helhet var riktigt riktigt mäktigt trots att James hade vajkalle på rösten och Rob på bas (gillar inte honom riktigt) så kändes dom faktiskt riktigt tajta.

More Mekaniserad at http://blippe.se.
- grepapär
- Utgåva: 8.04 Hardy LTS
"Musik till gryningen" i Angered Göteborg början på åttitalet. Gick hem efter att Peter Green spelat Albatross. Absolut inget kunde bli bättre efter det, just då i varjefall, trots att det var långt kvar till gryningen.