Det förstås. Jag har inga pengarjabbadoo skrev: Dessutom är ChangeOS.org ledig!
Gratishoster finns det gott om. När vi fått lite mer progress så fixar jag ihop en sida åt OSet.jabbadoo skrev: oGGe, finns det inte nåt gratis ställe någonstans?![]()
Låter riktigt braGalgalid skrev: kör .no.nr gratis e det
Jag vet. det var bra när .tk var rekamfrittGalgalid skrev: yep..och ingen reklam smyger det sig in då heller. Kör man .tk så får man reklam man inte kan ta bort från sidan![]()
Jodå. det låter braddevil skrev: Det här låter intressant. Har alltid velat vara med från början av en ny linux dist (missade både pclinuxos och fedora 7). Jag har använt C en längre tid och det skulle vara kul att prova programmera något helt nytt. Sen kan jag även python, vilket skulle kunna vara en del av operativ systemet för lite mindre och automatiserade uppgifter? Jag kan nog även vara med på ett hörn på webbsidan.
Sen kan man ju lägga upp projektet på sourceforge och får gratis hosting därifrån, och använda något gratis domännamn (tex .no.nr som Galgalid föreslog).
så dyrt behöver det inte vara, jag tror jag och en kompis betalar 95 kronor.. kommer dock inte ihåg vart vi har domänen ngnstans men ja tror fler erbjuder sådana låga priser..Zinden skrev: 137 kr för .se adress.