Liknelsen handlar mer om att respektera och tolerera varandras val och inte tvinga sin egen åsikt på någon annan.
Passar inte den menyn, så finns det andra restauranger.
(Ingen pik åt dig, gasol, det var rent generellt menat.)
Välkommen till bords
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
SV: Välkommen till bords
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Det är köttätarna som gör fel. Jag skulle kasta ut dem.
18% av alla växthusgaser kommer från köttindustrin. Grisfarmar och kofarmar kan liknas med Auswitch med tanke på hur man utnyttjar lägre stående raser.
Förlåt, har ingenting med det egentliga ämnet som väl är Stoffepojken. Enbart min enskilda åsikt angående kött.
18% av alla växthusgaser kommer från köttindustrin. Grisfarmar och kofarmar kan liknas med Auswitch med tanke på hur man utnyttjar lägre stående raser.
Förlåt, har ingenting med det egentliga ämnet som väl är Stoffepojken. Enbart min enskilda åsikt angående kött.

-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Godwins lagTrill skrev: Det är köttätarna som gör fel. Jag skulle kasta ut dem.
Förlåt, har ingenting med det egentliga ämnet som väl är Stoffepojken. Enbart min enskilda åsikt angående kött.![]()
- Urban Anjar
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Gasol, vad gäller inläggen om Bugg #1, så råder inga hard feelings från min sida. Jag föredrar också fria drivrutiner, så länge det finns sådana som fungerar bra nog. Gör det inte det får man välja; försaka funktionalitet eller tumma på principerna. Det är ditt val, andra gör sitt.Grön Göling skrev: Liknelsen handlar mer om att respektera och tolerera varandras val och inte tvinga sin egen åsikt på någon annan.
Min ståndpunkt, är att det är bättre att sprida många fria programvaror (till exempel Ubuntu) till många användare , även om man tvingas kompromissa en aning, än att vara så perfekt och kompromisslös att bara ett litet fåtal kan, vill och orkar följa en i spåren.
Eftersom vi nått fram till det stadium som förutsagts av Godwins lag, så antar jag att det är dags att runda av den här tråden. Grön Göling sammanfattar bra i citatet ovan.
Bon apetit!
Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Hahaha... jag tycker denna tråd är den roooooligaste jag läst på länge 
Jag måste bara väcka den igen *fniss*
Om det visar sig nu att ett vegetarian sitter inne med informationen att kocken serverar kött taget från en självdöd grävling och presenterar det som oxfilé.
Är det inte då vegetarianens plikt att informera köttätaren att de borde hålla sig till gönsakerna vid denna måltid?

Jag måste bara väcka den igen *fniss*
Om det visar sig nu att ett vegetarian sitter inne med informationen att kocken serverar kött taget från en självdöd grävling och presenterar det som oxfilé.
Är det inte då vegetarianens plikt att informera köttätaren att de borde hålla sig till gönsakerna vid denna måltid?

blogg @ Gargamel.NU
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Långt innan dess hade vi haft Hälsovårdsnämnden på oss...... 
Ev. problem med det som serveras tas i första hand upp med restaurangens personal och ledning. Detta för att undvika missförstånd och matkrig.
I övrigt...enligt ovan (fast det är "nedan" för mig, eftersom jag vänt på ordningsföljden på posterna).

Ev. problem med det som serveras tas i första hand upp med restaurangens personal och ledning. Detta för att undvika missförstånd och matkrig.
I övrigt...enligt ovan (fast det är "nedan" för mig, eftersom jag vänt på ordningsföljden på posterna).
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre