Nytt rekord v43, 16517 unika besökareUrban Anjar skrev:Då slog vi rekordet från v39!Lars skrev:Statistiken har kommit in, 16030 unika besökare förra veckan

Nytt rekord v43, 16517 unika besökareUrban Anjar skrev:Då slog vi rekordet från v39!Lars skrev:Statistiken har kommit in, 16030 unika besökare förra veckan
Ja, det låter utopiskt, men det kräver bara att var och en av oss värvar en ny medlem ochUbuntu33 skrev:snart e vi 20.000!
KällaMedlemmar totalt: 10545
Aktiva användare: 1348
(Användare som har varit inloggade under de 30 senaste dagarna)
Då har det ökat på de senaste månaderna. Har för mig att det legat på runt 1200 förut..TicToc skrev:Hittade något som kanske kan vara intressant.KällaMedlemmar totalt: 10545
Aktiva användare: 1348
(Användare som har varit inloggade under de 30 senaste dagarna)
Då är det ju bara att bilda en valberedning och börja leta intresserat folk!Urban Anjar skrev:16356 unika besökare förra veckan är inte heller illa pinkat även om det givetvis är en nedgång sedan toppnoteringarna runt 8.10-släppet (21423 i vecka 44 var toppnoteringen)
http://www.sis-index.se/analys/Ubuntu%20Sverige
Tävlar Ubuntu mot dem menar du?Harlekin33 skrev:Debian har : 17.639 registrerade medlemmar
Fedora har: 132.117 registrerade medlemmar
Open suse har: 22.425 registrerade medlemmar
Som en liten jämförelse..
Men vi knappar in i rask takt!
Och Ubuntu forums har 768,665 medlemmar, vilket gör att det forumet vinner stort. Vart vill du komma?Harlekin33 skrev:Debian har : 17.639 registrerade medlemmar
Ingen försöker få dig varning. Men klart du gör folk upprörd när du modifierar sannigen.Harlekin33 skrev:Ni är för roliga!
Försöka få mig upprörd så att jag ska bli varnad en gång till!
Patetiskskt!!!
NOT AGAIN!!!
![]()
![]()
Självklart får du det. Men du kan inte jämföra engelska forum med vårat svenska forum.Harlekin33 skrev:Jag ger MIN verklighetsuppfattning om saker!
Nåt fel i det?
Svar: Ja, för ju fler som använder Linux, desto troligare är det att fler utvecklar program för Linux och fler människor byter...Harlekin33 skrev:Jag ger upp!
Ärligt talat så spelar det INGEN roll hur många % GNU/LINUX har!!!
Spelar det det nån roll???
Jag bara undrar????
Om man ser Ubuntu-se som en del av ett internationellt sammanhang så är vi väldigt stora %-tuellt sett baserat på befolkningsmängden.Hund skrev:Och Ubuntu forums har 768,665 medlemmar, vilket gör att det forumet vinner stort. Vart vill du komma?Harlekin33 skrev:Debian har : 17.639 registrerade medlemmar
Ingen försöker få dig varning. Men klart du gör folk upprörd när du modifierar sannigen.Harlekin33 skrev:Ni är för roliga!
Försöka få mig upprörd så att jag ska bli varnad en gång till!
Patetiskskt!!!
NOT AGAIN!!!
![]()
![]()
Blir det inte roligare att mäta när vi har 2-siffriga %-tal?SakJur skrev:Svar: Ja, för ju fler som använder Linux, desto troligare är det att fler utvecklar program för Linux och fler människor byter...Harlekin33 skrev:Jag ger upp!
Ärligt talat så spelar det INGEN roll hur många % GNU/LINUX har!!!
Spelar det det nån roll???
Jag bara undrar????