Hur gamla är ni?
SV: Hur gamla är ni?
Hej gubbar (damer)(tjejer) över 50. Kul att ni finns. Trodde att jag var ganska ensam över strecket men nu har jag förstått att jag tillhör en skara mogna män och kvinnor. (58år) 

Ja tydligen är vi ett gäng, trevligt. Själv är jag av årgång 1944, skriver inte antal år eftersom det förändras i allt snabbare takt.turbo skrev: Hej gubbar (damer)(tjejer) över 50. Kul att ni finns. Trodde att jag var ganska ensam över strecket men nu har jag förstått att jag tillhör en skara mogna män och kvinnor. (58år)![]()

Född -63 - 44 alltså...................
Varför känner man sig konstant som 18? Eller är man bara patetisk då? Den äldste ätteläggen blidde macbook-freak när han skulle ha laptop till universitetet - efter empirisk Vista-forskning
Ett annat barn (lillebrodern) pallar bara XP än så länge - fru och sladdotter jobbar i Gutsy - med Dual-headad burk med Maxtor-kort - rätt klämmigt. Dom har gjort det under "tvång" sen mitten av aug, men medger väl motvilligt att "det startar jö snabbare och funkar väl okej..."
:D
Själv slirar man omkring i Gutsy och Xubuntu omväxlande - vete tusan vilken som e bäst
/OOO
Varför känner man sig konstant som 18? Eller är man bara patetisk då? Den äldste ätteläggen blidde macbook-freak när han skulle ha laptop till universitetet - efter empirisk Vista-forskning

Ett annat barn (lillebrodern) pallar bara XP än så länge - fru och sladdotter jobbar i Gutsy - med Dual-headad burk med Maxtor-kort - rätt klämmigt. Dom har gjort det under "tvång" sen mitten av aug, men medger väl motvilligt att "det startar jö snabbare och funkar väl okej..."

Själv slirar man omkring i Gutsy och Xubuntu omväxlande - vete tusan vilken som e bäst
/OOO
Varför snöar jag alltid in på sånt här...?
Registered Linux User #446194
Registered Linux User #446194
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
denna tråd är väl bevisligen av ett "bisvärm" kids å några till, skulle gissa på cirkus 85 procent...
resten är en fundering som jag ger till.....er som är här...
resten är en fundering som jag ger till.....er som är här...
-
25 år, född 1982 och vill helst stanna i den här åldern nu... Har åldringsångest... hehe 

Lagom tjock man i mina bästa år :)38år
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
22, född -85. Min bror har försökt sig på att få in mig på linux når gånger med mer lr mindre lyckat resultat.
Har provat redhat, madrake och gentoo men nu använder jag ubuntu, mycket beroende på deta underbara forum.
Har en filserver som stå o pumpar 24/7 och en dator som som jag dualboot windows/ubuntu för att kunna spela/surfa och pysla. 

- kollektivist
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Hihi, väcker en gammal tråd.. 
Jag är arton (född 1989), och fick åldersångest till min födelsedag också..

Jag är arton (född 1989), och fick åldersångest till min födelsedag också..

Crunchbang linux, ubuntu med openbox direkt!
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Här är en till som höjer genomsnittet och därmed också mångfalden lite gissar jag. Och mångfallt är väl ett honörsord inom Linuxvärlden, eller?
Flera kvinnor skulle väl inte skada då förståss.
Ålder? jo 51.
Anjalis
Flera kvinnor skulle väl inte skada då förståss.
Ålder? jo 51.
Anjalis
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
mångfald är motsatsen till enfald.
( Ulsak som genomlider sin fyrtionionde vinter..)
( Ulsak som genomlider sin fyrtionionde vinter..)
Äh, vi fortsätter här:
http://ubuntu-se.org/smf/index.php/topic,14909.0.html
Med omröstning och allt.
http://ubuntu-se.org/smf/index.php/topic,14909.0.html
Med omröstning och allt.

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se