hur man skriver på svenska...

Men allt är på gång.
/P
"Problemet" är att vi måste välja..... roade mig i Moinmoin idag och stökade runt liteUrban Anjar skrev:
Nu måste vi ha in innehåll. Hellre grejor på engelska än inget alls. Kan ni lyfta in den engelska dokumentationen, så kan vi börja översätta.
Jo nog fyller vi den där om vi vill....men.... om du kollar den här tråden så är ju ett antal på rulle..Urban Anjar skrev:
Vi har naturligtvis inte all dokumentation nu. En del av det är projekt som vi IMHO bara snackat om ännu (FAQ till exempel), men den bör ha en någorlunda naturlig plats, annars kommer vi att sabba din struktur på nolltid.
Helbredd är närmast oläsligt, kan man inte göra en separat stil för kod, som får vara på helbredd. Vanlig text blir väldigt mycket mer lättläst i smalare spalt.Sedan vill jag köra Wikin på helbredd för att minska "plottret"..... långa kodsträngar får inte heller plats på det utrymmet som det nu är...
Jo men nu måste man då testa för att se det här.....Urban Anjar skrev:Helbredd är närmast oläsligt, kan man inte göra en separat stil för kod, som får vara på helbredd. Vanlig text blir väldigt mycket mer lättläst i smalare spalt.Sedan vill jag köra Wikin på helbredd för att minska "plottret"..... långa kodsträngar får inte heller plats på det utrymmet som det nu är...