Jag är frånvarande
SV: Jag är frånvarande
Jag e imun för jag har nog haft allt läskigt man kan ha
Hoppar in en liten stund, mår fortfarande skräp, men lite bättre är det eftersom värsta febern tycks (med betoning på tycks) vara över.
Inklusive böldpest och kolera?rancor skrev: Jag e imun för jag har nog haft allt läskigt man kan ha

Och DU! Dig hyser jag starka misstankar om att du tror att du är närmast odödlig och kliver upp ur sängen och går ut så fort du inte har 39 graders feber.DimensionX skrev: Hoppar in en liten stund, mår fortfarande skräp, men lite bättre är det eftersom värsta febern tycks (med betoning på tycks) vara över.

GÅ OCH LÄGG DIG TILLS DESS DU ÄR FRISK IGEN!

DimensionX skrev: Hoppar in en liten stund, mår fortfarande skräp, men lite bättre är det eftersom värsta febern tycks (med betoning på tycks) vara över.
Ord och inge visor eller vad dom säger.Och DU! Dig hyser jag starka misstankar om att du tror att du är närmast odödlig och kliver upp ur sängen och går ut så fort du inte har 39 graders feber.
GÅ OCH LÄGG DIG TILLS DESS DU ÄR FRISK IGEN!![]()

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Loggade in som hastigast, är fortfarande rätt utslagen av en massa feber som tycks vara största problemet med den här influensan. 

Är det någon som vet om rancor lever än?
JoråGrön Göling skrev: Är det någon som vet om rancor lever än?

blogg @ Gargamel.NU
Missade att kolla upp det, men det känns skönt att veta.Barre skrev:JoråGrön Göling skrev: Är det någon som vet om rancor lever än?det skall han va.. senast aktiv idag kl12:00