Val av Team Leader och Team Contact
Re: Val av Team Leader och Team Contact
Och nu kommer dom springandes...
- JoWa
- Global Moderator
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
- Kontakt:
Verkligen? 

Noble Numbat | Firefox 125β (snap) | Privacy Badger
Nej, det tror jag inte
Jag släpper det här nu.

- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Tror inte det spelar nån roll var/hur vi har omröstningarna, alltid några som tycker det är förkrångligt. En del på IRC tycker det är för krångligt att regga sej i forumet, en del i forumet tycker det är för jobbigt att använda IRC osv. Har varit så så länge som jag har varit med. Vid nåt tillfälle hade vi omröstning både i forumet och i IRC-kanalen, eller om det var att resultatet av forumsomröstningen skulle godkännas på IRC (det var några år sen).
Visst, att regga sej någonstans och använda en sida/program som är ovan är alltid lite jobbigt men LoCot består ju av flera delar och nånstans måste omrösningen hållas.
Edit: Kan bara tillägga att jag för egen del inte är direkt överförtjust i LP, förstår dom som inte trivs med den, men tycker att den fyller sin funktion ganska bra för omröstningar.
Visst, att regga sej någonstans och använda en sida/program som är ovan är alltid lite jobbigt men LoCot består ju av flera delar och nånstans måste omrösningen hållas.

Edit: Kan bara tillägga att jag för egen del inte är direkt överförtjust i LP, förstår dom som inte trivs med den, men tycker att den fyller sin funktion ganska bra för omröstningar.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Grattis! Trevligt med lite färskt blod, det har det här stället behövt ett tag nu.
~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!