Forum index som utloggad

Diskussion gällande forumet
ycc
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Kontakt:

Re: Forum index som utloggad

Inlägg av ycc »

I listen med länkar längst upp kan man i portalen välja mellan "Loco" och "Support". Man har tydligen inte samma möjlighet när man är i forum?

Jag stöder försöken att dela support och loco lite tydligare.
Ubuntu/Linux - Grunder: En introduktion till Ubuntu och Linux
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)
Användarvisningsbild
fd.svensson
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av fd.svensson »

Intressant det där med 2 olika flikar som leder till exakt samma sida, den ena heter LoCo-Forum och den andre heter Support-Forum.
Vore det inte bättre att Supportforumet bara visade Ubuntu-Supporten, jag menar att om någon ickemedlem prövar så lär h*n undra. Ja, förutom jag då.
:) Om någon gör dig illa. Skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott. Knacka in det i sten. :) Afrikanskt ordspråk
Användarvisningsbild
Peetra
Kontakt:

Inlägg av Peetra »

Vi får jobba på det, vi är sas. starkt underbemannade på den tekniska sidan. :P
Användarvisningsbild
Urban Anjar
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Inlägg av Urban Anjar »

Peetra skrev:Vi får jobba på det, vi är sas. starkt underbemannade på den tekniska sidan. :P

Det låter som typiskt bra om det fixas, men kanske inte heller något som är så katastrofalt att man måste lägga allt annat åt sidan för att prioritera det. Jag vet att det finns andra småbuggar också. så finns det ju löpande underhåll som måste skötas och så kanske någonting helt nytt och tjusigt?

Det är väl bara att notera i någon backlog och sen prioritera och fixa lite i sänder.

Men sen kanske det dyker upp fler frivilliga när de ser backloggen och kommer på lösningar?
Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Skriv svar

Återgå till "Forum"