ja, inte vet jag. men det är lite kul* med att det skall byggas ett islamiskt center in the 'hoods så att säga.
Dubbelt kul att projektet heter Cordoba Initiative. Muslimerna erövrade stora delar av Spanien och byggde en av den tidens största moskéer i den spanska staden. Newt Gingrich ( en beryktad högerman over there) gjorde en stor affär om detta och en koppling till att det ligger mycket symbolik kring erövringar och annat gottigt bakom moskébygget...
Avknoppad från "Vad är så hemligt på månen?" 11 september...
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Avknoppad från "Vad är så hemligt på månen?" 11 septembe
Modererat bort ett par mindre trevliga inlägg.
/mod
/mod
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Re: Avknoppad från "Vad är så hemligt på månen?" 11 septembe
Måste erkänna att jag har viss förståelse för New York-borna i den frågan, det är svårt för oss att förstå vad 9/11 betyder för dom, vilken H U G E grej det var...Ulsak skrev:ja, inte vet jag. men det är lite kul* med att det skall byggas ett islamiskt center in the 'hoods så att säga.
Dubbelt kul att projektet heter Cordoba Initiative. Muslimerna erövrade stora delar av Spanien och byggde en av den tidens största moskéer i den spanska staden. Newt Gingrich ( en beryktad högerman over there) gjorde en stor affär om detta och en koppling till att det ligger mycket symbolik kring erövringar och annat gottigt bakom moskébygget...
Själv bor jag ju väldigt nära nya moské-bugget här i Göteborg och har ingenting emot det - skulle väl vara att man väl kunde rivit en kyrka i samma veva, hehe, sparat plats... Dom står ju ändå mest tomma menar jag då...

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<