10 Reasons To Delete Your Facebook Account

Länkar till nåt roligt, konstigt, udda, trevligt, mysigt, ja allt som kan tänkas vara kul!
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Re: 10 Reasons To Delete Your Facebook Account

Inlägg av farmfield »

Hund skrev:Jag är jättenöjd med men Hero med custom ROM, den är överklockad och typ 100 gånger snabbare än standard ROMen. Batteriet räcket i ca 3 dagar vid normalt användande vilket får anses bra tyker jag med tanke på vad mycket man har igång och som regelbundet ska synkas etc.

Det enda som inte fungerar just nu är trackbal LED-ljuset. I övrigt finns det absolut inga buggar alls.
Det är nu, det var inte riktigt så när jag sålde min Hero, då var ju alla 2.1 ROM'ar mer improviserade och höll absolut inte den klassen.
Jag kan förstå att man envisas med att behhålla sin iPhone i ovetskap om andra bättre plattformar, men att gå tillbaka till iPhone.. Mja. Det var oväntat. :P
Fast 'bättre' är ett luddigt begrepp. En iPhone är bättre för att spela Angry Birds på, t.ex, för det har inte släppts till Android än, hehe... ;)
Användarvisningsbild
pun
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Inlägg av pun »

farmfield skrev: Det är nu, det var inte riktigt så när jag sålde min Hero, då var ju alla 2.1 ROM'ar mer improviserade och höll absolut inte den klassen.
Hero är den roligaste lur jag någonsin ägt och nu har den ju blivit tråkig utan buggar samt inget "meckande"....... ;D

Dags för någon instabil Froyo-rom..... ;)
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

pun skrev:
farmfield skrev: Det är nu, det var inte riktigt så när jag sålde min Hero, då var ju alla 2.1 ROM'ar mer improviserade och höll absolut inte den klassen.
Hero är den roligaste lur jag någonsin ägt och nu har den ju blivit tråkig utan buggar samt inget "meckande"....... ;D

Dags för någon instabil Froyo-rom..... ;)
lol. Om du gillar utamingar kan jag prova göra en ROM som du kan få testa. ;D
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Skriv svar

Återgå till "Surftips"