Htc Hero eller Magic?
Kategoriregler
I detta forum diskuterar vi frågor relaterade till fysisk hårdvara.
Ubunturelaterade frågor ska ställas i Hårdvara
I detta forum diskuterar vi frågor relaterade till fysisk hårdvara.
Ubunturelaterade frågor ska ställas i Hårdvara
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Re: Htc Hero eller Magic?
Ska man köpa en htc-lur så bör man satsa på en Hero. Jag köpte en Tattoo och är nöjd med allt utom två saker: 1. Kasst ljud i högtalaren, 2. Blåtand funkar inte i Android 1.6, stöd för det kommer först i 2.0. Enligt htc så kommer 2.0 enbart att komma till Hero. Därav ska jag lämna tillbaks min Tattoo.
-
- Kontakt:
Min polare har Galaxy och den är väl "duglig".
Jag fick min Hero idag. Kan säga att jag hellre har en Hero än en Galaxy.
Helhetsintrycket är det att Heron är mycket "smidigare" i menyer osv. Mindre lagg. skönare skärm på nåt sätt. Det verkar vara en toppenmobil verkligen
Jag fick min Hero idag. Kan säga att jag hellre har en Hero än en Galaxy.
Helhetsintrycket är det att Heron är mycket "smidigare" i menyer osv. Mindre lagg. skönare skärm på nåt sätt. Det verkar vara en toppenmobil verkligen

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Verkar dock som om Tattoo kanske får 2.1 med...bungalowbill skrev:Ska man köpa en htc-lur så bör man satsa på en Hero. Jag köpte en Tattoo och är nöjd med allt utom två saker: 1. Kasst ljud i högtalaren, 2. Blåtand funkar inte i Android 1.6, stöd för det kommer först i 2.0. Enligt htc så kommer 2.0 enbart att komma till Hero. Därav ska jag lämna tillbaks min Tattoo.
http://www.swedroid.se/android-2-1-till-tattoo-rykten
Kul! Ju mer jag använt Tattoon destå mer gillar jag denKiviE skrev:Verkar dock som om Tattoo kanske får 2.1 med...bungalowbill skrev:Ska man köpa en htc-lur så bör man satsa på en Hero. Jag köpte en Tattoo och är nöjd med allt utom två saker: 1. Kasst ljud i högtalaren, 2. Blåtand funkar inte i Android 1.6, stöd för det kommer först i 2.0. Enligt htc så kommer 2.0 enbart att komma till Hero. Därav ska jag lämna tillbaks min Tattoo.
http://www.swedroid.se/android-2-1-till-tattoo-rykten

- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Källa?bungalowbill skrev:Enligt htc så kommer 2.0 enbart att komma till Hero. Därav ska jag lämna tillbaks min Tattoo.
Jag tror inte en sekund på det eftersom det skulle bli ett dj-a liv om det var så.
Och borde inte tråden nu bli 'Hero eller Bravo', hehe? Eller Acer Liqiud? Samsung i7500..? 5700..? X10..? Det kommer och/eller ryktas om nya Android-nallar från dag till dag numera...

Jag är väldigt nöjd med min Hero men kommer byta till en 'Bravo' (Eller 'Dragon') samma dag som den (eller nån av dom) släpps för att få större skärm. Bravo'n ('Passion'/'Nexus One') har 3.7" och 'Dragon' tydligen så stor som 4"...
PS/ Aah, och efter att ha vant mig vid HTC SenseUI skulle jag inte shoppa annat än HTC faktiskt... Genious... /DS
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
Nice... jag tror nog jag får köpa en sådan där hero
Den verkar ju ha ett snyggt utséende iaf 

-
farmfield skrev:Källa?bungalowbill skrev:Enligt htc så kommer 2.0 enbart att komma till Hero. Därav ska jag lämna tillbaks min Tattoo.
Jag tror inte en sekund på det eftersom det skulle bli ett dj-a liv om det var så.
New Response From [ Bjorn (Nordics Support (Tech)) ]
Bäste Andreas
Tack för din förfrågan gällande Android 2.0 till HTC Tattoo.
Den enda telefonen vi än så länge planerar att släppa Android 2.0
till är HTC Hero, om den kommer till HTC Tattoo så kommer den
informatione att finnas på vår hemsida.
Vänliga hälsningar,
Björn
HTC kundsupport
HTC Corp Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
Detta mailet fick jag den 14:e december. Duger det som källa?
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Det är som att maila Apple och fråga om en ett år gammal macbook kommer stöda OS X 10.7...
Som det ser ut nu är kunderna sura för att HTC ev. inte släpper 2.x till Magic, fatta om det inte släpptes till Tattoo, folk skulle gå i taket...
Så nej, det finns ingen info än. Än.
Som det ser ut nu är kunderna sura för att HTC ev. inte släpper 2.x till Magic, fatta om det inte släpptes till Tattoo, folk skulle gå i taket...
Så nej, det finns ingen info än. Än.
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<