..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Rasmus skrev:"Distro for people who don't ork to install Debian." snarare för personer som inte orkar fixa alla miljoner småsaker (/sbin i path, nautilus som bläddrar fönster m.m.) eller vill ha lite bleedning edge (debian sid är verkligen gammal programvara)
Eller för idioter som mig, som inget begriper men kräver att det ska fungera ändå.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
ironi i text + någon som bara vill tjafsa != nått bra
Menar du mig eller dig nu?
Det är öppet för fri tolking
Jag menar mig, jag förstod både i denna och en annan tråd att du var ironisk. Frågan är om du förstod mina svar?
Jag skulle kunna nämna namn.....men det gör jag inte
CF hör inte hemma där dock.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Rune.K skrev:kärnan i Debian Sid verkar vara ganska ny i alla fall:
2.6.30-1-686 #1 SMP Wed Jul 8 14:39:46 UTC 2009 i686 GNU/Linux
Här i karmic kör jag 2.6.31-rc3 Xorg var dessutom bara i ver 7.4 Sen hittade jag inte grub2 i förrådet. (nu var det iof. ett par veckor sedan)
Kan vi inte skriva svenska i den här tråden?
CryingFreeman skrev:
tut mir leit, mein schönen frau.
Ääähhh....duuuu....du har faktiskt sett mig och vet precis hur litet schönen jag är, så sitt inte här och ljug som en häst travar
Senast redigerad av 2 Grön Göling, redigerad totalt 14 gång.