nej jag vet att du inet förstår elller säger det iaf. Jag har funderat på två alternativ till detta med anledning av att vi ju debatterat även i annan tråd.
jag kan se två alternativ:
1. du låtsas att inte förstå kritik pga att du har en agenda om att bli ledare även här, och gör vad du kan i det syftet ,och då är ett av sätten att le oskyldigt oförstående när kritik framkommer.
2. du är faktist ärlig när du förnekar att du inte begriper.Tex att du lägger dig i på ett otillbörligt sätt som ägare av ett konkurrerande forum
ett flagrant exempel på detta är denna tråd som du skapade.
Jag lutar åt alt 1.då jag tror folk vet vad dom gör men där kan jag ha fel.
Lika illa hursom.
för övrigt så referar jag till först och främst de länkar till .se som för en tid sedan frekvent skickats här och ska ses som spam. För det andra de otailga refenser som angetts av bla dig till hur fantastiskt bra .se fungerar och hur dåligt det fungerar här.
Jag har inte tid att styrka det här med länkar men dom som följt forumet en tid vet att det är som jag säger.
att det blir lätt att få medlemmar med dom länkar ni har här i form av spam och i den grå listen ovan kanske inte är
så svårt att förstå ändå
Little John skrev:janne-5011 skrev:klart ni får medlemmar när ni skickar spam här hela tiden. Som du säger man kan ju fundera över det.
Little John skrev:Ingen från ubuntu.se var eller är ute efter marknadsandelar. Dom kom av sig själva.
Man kan ju fundera över det.....
Konkurrens kan inte finnas, då ubuntu.se jobbar på ett helt annat sätt.
Vi har ett gemensamt mål. Att sprida Ubuntu. Inget annat.
Det här är min tråd och dom konstiga diskussionerna i andra trådar angående "envaldhärskare" och för att jag spamma ner forumet
har nu bidragit till att jag på allvar funderar över att ställa upp.
Drömscenariot vore, att bygga upp stället på nytt, tillsammans med Crying Freeman, No1Viking, Ulsak och Farmfield.
Man får väl drömma eller?
LJ
Jag fattar inte hur du tänker....
LJ