Jag håller med i mycket av vad som har skrivits i denna tråd. Malou, Osprey och Little John nu senast.
Detta med en styrelse, kanske med de fem första i Malous lista, det skulle nog kunna vara något.
Dessvärre ser det ut som om just det förslaget "ligger efter", i den pågående omröstningen.
Det upplever jag som lite trist. För mig, skulle en vald styrelse, med medlemmar liknande dem som
har figurerat i denna tråd, kunna borga för en än större och bättre lösning av ledarstrukturen för
forumet. Vilken samlad kompetens den styrelsen skulle kunna uppbringa!
Väljer vi slutligen alternativet med två Teamleaders, enligt nu "ledande" förslag, behöver inte det
bli "sämre", på något sätt. Förhoppningsvis blir det två "tunga" namn, från de listor och namnförslag
som redan har presenterats här före. Men, med en styrelse kring sig, med nämnda dignitet, är det
min tro att man skulle kunnat ha "maxat" allt av det som vi har till buds, stående.
Samtidigt tror jag, att även om det blir bara två framröstade, till att leda verksamheten, så är
förmodligen de två inriktade på, att knyta ett antal av de övrigt nämnda här före, till sig och
kanske ha några av dem som en s.k. referensgrupp, eller liknande.
Jag skulle även kunna tänka mig Svendus och Bossieman med på listorna. Som Ulsak har skrivit.
Säkerligen kan det finnas ytterligare några som borde kunna få en plats. En, som jag personligen,
anser har en given plats i sammanhanget, det är vulfgar. Jag pushar för henne, likväl som för
Bossieman och Svendus.
Hugget som stucket,
kommer detta att bli bra för oss,
oavsett vilket, vad, eller vilka det nu blir.
Snart får vi "ge järnet igen"! Med "nya" (nygamla

) rorsmän vid spakarna.
Vi (forumet) är i ett läge, där allt "nytt" kommer att kännas förbålt bra och spännande. Nya krafter
skall få "spänna bågen" och leda utvecklingen på lite andra, nya, stigar.
Hellre lyss till den sträng som brast, än aldrig att spänna en båge.
I detta sammanhang, främst kanske, om det nu ändå slutar i ett val av en styrelse, ser jag nog
att dagens TeamLeaders också gör sig förtjänta av att komma ifråga för en eller annan plats, på
föreslagna kandidater.
Tukken
(som även tackar för förtroendet till honom själv i tråden, men helst avstår det mesta, till de bästa
och gärna med en blandad mix av ungt, gammalt, manligt och kvinnligt. Detta kommer att bli
helt outstanding och MYCKET bra!

). Vilket som. Bara vi får börja värma upp motorerna igen
och SNART. Snarast möjligt. Semestertider till trots och innan spindelväven hindrar friskluften
att nå in i våra skrymslen.