Och så kan vi lägga den under nybörjarsupport.

Det får vi rösta omGrön Göling skrev:Det kan inte vara så att vi ska starta en omröstning om vems största skulden är..... eller vem som tycker mest illa om "Fingret"...eller om vi ska ha en ny omröstning?
Och så kan vi lägga den under nybörjarsupport.
Det får vi också rösta om - lägger omröstningen i en hemlig jättedold tavla som bara jag kommer åtGrön Göling skrev:Var ska vi lägga den omröstningen då?
Eller kanske ska vi rösta om vem som mest bidragit till tjafset och därmed erkänner mest?
Kanske?
And I am the über super duper admin who have access to all the duper vupel secret tavlor there is......you can run but you cant hide....dude.Urban Anjar skrev:Det får vi också rösta om - lägger omröstningen i en hemlig jättedold tavla som bara jag kommer åtGrön Göling skrev:Var ska vi lägga den omröstningen då?
Eller kanske ska vi rösta om vem som mest bidragit till tjafset och därmed erkänner mest?
Kanske?![]()
![]()
Det får vi också rösta om - lägger omröstningen i en hemlig jättedold tavla som bara jag kommer åt
Ja, men jag la den på min egen maskin, bakom dubbla brandväggar i ett kassavalv med metertjocka väggar och ett lösenord på tre kilometer - bluttnu!Kattskrället skrev:And I am the über super duper admin who have access to all the duper vupel secret tavlor there is......you can run but you cant hide....dude.Urban Anjar skrev:Det får vi också rösta om - lägger omröstningen i en hemlig jättedold tavla som bara jag kommer åtGrön Göling skrev:Var ska vi lägga den omröstningen då?
Kanske?![]()
![]()
Utanför ämnet: Förmodligen OT iallafall. Men DSK2?? var inte allt detta en storm i ett vattenglas jämförelsevis?Xcore skrev:Han som såg till att DSK2 var ett faktum.![]()
256?? Du menar 2048...Xcore skrev:Du glömde väl inte AES 256 bits kryptering?
Ned med nicefinger.
Länge leve revolutionen.
Plus punkterad server...........Rasmus skrev:256?? Du menar 2048...
Jag pratar givetvis om tråden, som är en enda DSK 2, och tack vare vem?Grön Göling skrev:Utanför ämnet: Förmodligen OT iallafall. Men DSK2?? var inte allt detta en storm i ett vattenglas jämförelsevis?