övertyga vista användare om att ubuntu är bättre?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: övertyga vista användare om att ubuntu är bättre?

Inlägg av vulfgar »

Hmm, när folk kommer och ber om tips om vilken ny bärbar dator dom ska köpa, eftersom den gamla (kanske 3-4 år) är så seg, så erbjud att installera ubuntu på den så att dom får testa att kanske klara sej utan att köpa nytt. brukar funka klockrent som argument. "Oj, nu är ju min gamla sega dator riktigt racersnabb! :o " är en vanlig reaktion. :)
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Re: övertyga vista användare om att ubuntu är bättre?

Inlägg av TweekiE »

bungalowbill skrev:
Hund skrev:Oavsett vad du skriver kommer du aldrig att övertyga honom. Varför? Han är ett tekniskt okunnigt troll som bara är ute för att flama på internet.

Det är min högst snabba och kanske elaka slutsats av det du skrev i ditt första inlägg. :P
Förmodligen precis vad han är. Känns som en person som har bestämt sig och aldrig tänker ändra sig. Precis som jag själv kan vara när det gäller med musik(förutom med vissa undantag där mitt absoluta favoritband var ett sånt band som jag aldrig skulle lyssna på förut utan övertalningskampanjer). Det gäller att visa dom bra bitarna först :D
okej! tack för alla svar!
haha ^^ var det du som gjorde inlägget ;D hahaha

//95monye
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"