farmfield skrev:upnorth skrev:farmfield skrev:upnorth skrev: vad sägs om att ge Förtroenderådet läsrättigheter till samtliga tavlor? Alltså bara skrivrättigheter i det öppna forumet och deras egna tavla, men möjligheten att kunna granska hur moderatorer och administratörer (ja, och alla andra grupper, tog de där det uppstått problem tidigare som exempel) arbetar kanske vore en lösning?
Nu kommer jag inte ihåg dom men jag vet att jag hört Mek.Ap. framföra väldigt bra och vettiga argument
mot just det... Det var bl.a. nånting om att förtroenderådet inte bör ha tillgång till moderatorernas diskussioner runt en åtgärd och att detta gjorde att våra bedömningar baseras på det enskilda fallet utan påverkan av bakomliggande åsikter och dylikt - ja Mek.Ap. får själv utveckla vid tillfälle... Jag kommer bara ihåg att jag höll med om argumenten.
Tja, bättre bakgrundsinformation inför ett beslut kan man väl knappast begära?
Vad är det som hindrar medlemmarna att påverkas av en anmälan om de blir påverkade av diskussionen som föregick den, det får citrusfrukten gärna utveckla?
Så minns jag säkert helt fel och har nu dragit in stackars Mek.Ap. i en debatt han inte ens yttrat sig i med ett vagt minne av nåt han 'kanske' har sagt...
(I'm with stupid - but also all alone)
Oroa dig inte, även jag minns att han resonerade i liknande termer kring mitt förslag. Kommer bara inte ihåg vilket argument som dräpte mig