rTorrent: En avancerad djupgående guide till ~/.rtorrent.rc
Kategoriregler
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
Re: rTorrent: En avancerad djupgående guide till ~/.rtorrent.rc
Mycket tjusig genomgång, bra jobbat. 

ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
- Erikw
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Intressant. Det här ska jag titta närmare på när jag har tid.
2r.se
"There are people who don't like capitalism, and people who don't like PCs. But there's no one who likes the PC who doesn't like Microsoft." - Bill Gates
"There are people who don't like capitalism, and people who don't like PCs. But there's no one who likes the PC who doesn't like Microsoft." - Bill Gates
Snyggt Konservburk!
Jag ska kolla in det ordentligt senare!
Jag ska kolla in det ordentligt senare!
Tack Konservburk!
God fortsättning på nya året!
God fortsättning på nya året!
Xubuntu på flera maskiner. Men inte Unity!
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
- Konservburk
Om något är oklart så är det bara att fråga.
Du har inte lust att dela med dig av din rc?Konservburk skrev:Finns det förresten någon som har lite kul ideér om vad man skulle kunna göra i ~/.rtorrent.rc?
- Konservburk
Det är typ det jag gjort iom den här tråden.dmz skrev:Du har inte lust att dela med dig av din rc?Konservburk skrev:Finns det förresten någon som har lite kul ideér om vad man skulle kunna göra i ~/.rtorrent.rc?

Men du kanske menar en färdig fil av alltihop så att det inte blir så mycket klippande och klistrande?
Nja, tänkte att det kunde vara intressant att se hur du hade styrt upp din config.Konservburk skrev:Det är typ det jag gjort iom den här tråden.dmz skrev:Du har inte lust att dela med dig av din rc?Konservburk skrev:Finns det förresten någon som har lite kul ideér om vad man skulle kunna göra i ~/.rtorrent.rc?
Men du kanske menar en färdig fil av alltihop så att det inte blir så mycket klippande och klistrande?

Det finns onekligen hur många möjligheter som helst med rtorrent; har till och med tjusiga färger nu, beroende på status på torrent, etc.