..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Little John skrev:Jag kommer att stänga in hunden för alla fyllbultar som tyvärr springer omkring här under midsommarnatten.
Och sen under nästa morgon ska jag köra iväg och samla in just dom fyllbultarna som brukar ligga någonstans vid vägkanten
och leverera hem dom. Så gjorde jag även förra året och året innan.
Det roligaste var en hemmafru, även hon lite påverkat, som sa att hon inte betala ut någon pant för maken
Annars brukar jag leta efter poliskontroller nästa morgon eftersom jag tycker om att blåsa....
LJ
Påminner mig om historien om den fulla mannen som kommer hem. Då står frun där med brödkaveln i högsta hugg.
Mannen säger då. "Bakar du nu igen".
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Little John skrev:Jag kommer att stänga in hunden för alla fyllbultar som tyvärr springer omkring här under midsommarnatten.
Och sen under nästa morgon ska jag köra iväg och samla in just dom fyllbultarna som brukar ligga någonstans vid vägkanten
och leverera hem dom. Så gjorde jag även förra året och året innan.
Det roligaste var en hemmafru, även hon lite påverkat, som sa att hon inte betala ut någon pant för maken
Annars brukar jag leta efter poliskontroller nästa morgon eftersom jag tycker om att blåsa....
LJ
Påminner mig om historien om den fulla mannen som kommer hem. Då står frun där med brödkaveln i högsta hugg.
Mannen säger då. "Bakar du nu igen".
Tjejen jag var med 1994 hade en liten brödkavel uppsatt på väggen, på den stod det "Licensfritt Vapen".