Singel utan barn...

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Re: Singel utan barn...

Inlägg av ZX Spectrum »

upnorth skrev:
kollektivist skrev:
ZX Spectrum skrev:Om ni vill få tiden att gå snabbare så ta en stärkande cykeltur på 10 mil. Tog en 8-milare idag och då har man all tid i världen att tänka.
Om man räknar med tidsdilatation går väl tiden långsammare..? :P
Bah, inte jämfört med landsvägscykling ;D

Crosscountry/freeride is the shit O0 (a.k.a - min kondition suger :P)
Är landsvägscykling jag håller på med. Ibland svänger vägen och då får man variation. ;)
Och ibland kommer en och annan mördarbacke också. ;D
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
madman
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Kontakt:

Inlägg av madman »

ZX Spectrum skrev:
Är landsvägscykling jag håller på med. Ibland svänger vägen och då får man variation. ;)
Cyklar du organiserat?
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."

Benjamin Franklin (1706-1790)
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av ZX Spectrum »

madman skrev:
ZX Spectrum skrev:
Cyklar du organiserat?
Nej, har inte gått med i en klubb men försöker ändå att cykla ett par gånger i veckan och då runt 8-10 mil/gång.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
madman
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Kontakt:

Inlägg av madman »

ZX Spectrum skrev:
madman skrev:
ZX Spectrum skrev:
Cyklar du organiserat?
Nej, har inte gått med i en klubb men försöker ändå att cykla ett par gånger i veckan och då runt 8-10 mil/gång.
Okej, jag bor alldeles i krokarna av hck:s lokal och har funderat hur det är med organiserad cykling men känner att jag inte har något direkt gemensamt med dessa pryltokiga motionärer vilket resulterat i att jag inte tagit mig för att prata med dem.
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."

Benjamin Franklin (1706-1790)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"