..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
ZX Spectrum skrev:Om ni vill få tiden att gå snabbare så ta en stärkande cykeltur på 10 mil. Tog en 8-milare idag och då har man all tid i världen att tänka.
Om man räknar med tidsdilatation går väl tiden långsammare..?
Bah, inte jämfört med landsvägscykling
Crosscountry/freeride is the shit (a.k.a - min kondition suger )
Är landsvägscykling jag håller på med. Ibland svänger vägen och då får man variation.
Och ibland kommer en och annan mördarbacke också.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
ZX Spectrum skrev:
Är landsvägscykling jag håller på med. Ibland svänger vägen och då får man variation.
Cyklar du organiserat?
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
ZX Spectrum skrev:
Cyklar du organiserat?
Nej, har inte gått med i en klubb men försöker ändå att cykla ett par gånger i veckan och då runt 8-10 mil/gång.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
ZX Spectrum skrev:
Cyklar du organiserat?
Nej, har inte gått med i en klubb men försöker ändå att cykla ett par gånger i veckan och då runt 8-10 mil/gång.
Okej, jag bor alldeles i krokarna av hck:s lokal och har funderat hur det är med organiserad cykling men känner att jag inte har något direkt gemensamt med dessa pryltokiga motionärer vilket resulterat i att jag inte tagit mig för att prata med dem.
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."