RSS i nya forumet?
-
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
- Kontakt:
Re: RSS i nya forumet?
Hur går det? Jag efterlyser också RSSfunktionen. Det var ju så smidigt. Man kunde ju prenumerera på en speciell kategori. Blir det så sen också eller blir det mer en RSSvariant av Visa nya inlägg? Det skulle vara najs det med men ännu bättre om man kunde bestämma själv vilka kategorier man är intresserad av.
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Det är väl dags att ta tag i den biten igen. Fast kanske inte förrän ett litet tag efter releasen av intrepid, dumt att experimentera alldeles före en ny release.fisfia skrev:Hur går det? Jag efterlyser också RSSfunktionen. Det var ju så smidigt. Man kunde ju prenumerera på en speciell kategori. Blir det så sen också eller blir det mer en RSSvariant av Visa nya inlägg? Det skulle vara najs det med men ännu bättre om man kunde bestämma själv vilka kategorier man är intresserad av.

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Vi har idag en väldigt enkel rss-feed som går att komma åt på http://ubuntu-se.org/phpBB3/rss.php.
Längre fram får vi hoppas på en mer fullständig release.
/Louie
Längre fram får vi hoppas på en mer fullständig release.
/Louie
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Det här ser jag som ett alldeles utmärkt tillfälle att göra reklam för innehållet i tråden Vad vill du göra för/med Ubuntu-se?
Serveradmin är mycket mer benägna att fixa ett mer avancerat RSS-flöde om de slipper göra hela jobbet själva :)
Serveradmin är mycket mer benägna att fixa ett mer avancerat RSS-flöde om de slipper göra hela jobbet själva :)
- Mekaniserad Apelsin
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Ok, ge mig koden ni använder idag. Och berätta vad ni själva saknar...andol skrev:Det här ser jag som ett alldeles utmärkt tillfälle att göra reklam för innehållet i tråden Vad vill du göra för/med Ubuntu-se?
Serveradmin är mycket mer benägna att fixa ett mer avancerat RSS-flöde om de slipper göra hela jobbet själva
More Mekaniserad at http://blippe.se.
Angående koden, se PM.Mekaniserad Apelsin skrev:Ok, ge mig koden ni använder idag. Och berätta vad ni själva saknar...
De enda preferenserna jag har angående RSS-flödet är att det ska vara hyfsat robust samt att det inte ska dra omotiverat med resurser. Gällande önskemål på funktion så kan du ju se vad folk skrivit tidigare i den här tråden.