Göteborg
- DeepThought
SV: Göteborg
Jag bor ju lite utanför Göteborg, men är ju där i stort sett varje dag (iallafall under terminerna). Låter som att det hade varit mycket trevligt 

WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Helst inte lördag för min del, det är den enda veckodan då familjen är samlad.
(Men om det är enda dan som går att ordna så går det nog att fixa ändå). Måndagar är också lite besvärligt, i övrigt så ska det funka problemfritt såvida det inte är något speciellt som hänt, sjukdom eller så. Fö så är ju den 25 en fredag... 

Klart du får komma, vi är flera som inte är göteborgare.Pinky skrev:
Om jag nu får komma såklart, jag är ju inte GBGare(men farsan bor där, så jag har fullgoda skäl att vistas där)

Senast redigerad av 1 vulfgar, redigerad totalt 30 gånger.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- Bossieman
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
- Kontakt:
Då tycker jag Fredagen den 25/1/08 sätts som preliminärt datum.
* Detta meddelande har granskats av FRA *
Vart nånstans då?
Såg att ni varit på delirium några gånger, och där har jag vart, och stortrivdes
Såg att ni varit på delirium några gånger, och där har jag vart, och stortrivdes

- Bossieman
- Kontakt:
Verkar bra. http://www.restaurangguiden.com/gbg/cen ... menRG.aspxPinky skrev: Vart nånstans då?
Såg att ni varit på delirium några gånger, och där har jag vart, och stortrivdes![]()
- vulfgar
- ung forumnörd
Ett trevligt ställe, där vi varit några gånger. Dom har fö även alkoholfri öl som är riktigt bra. 

- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Enda nackdelen med Delirium är att man inte kan äta där. Rätterna kostar runt 300 kronor, 200 kronor för en ost- och korvtallrik.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- vulfgar
- ung forumnörd
Men den tallriken var ganska rejäl, man kan dela den på flera. Fast det är knappast ersättning för middag. Fast jag har för mej att det fanns lite smårätter också, eller jag kanske blandar ihop med nån annan meny?ZX Spectrum skrev: Enda nackdelen med Delirium är att man inte kan äta där. Rätterna kostar runt 300 kronor, 200 kronor för en ost- och korvtallrik.

- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Där får jag hålla med, skulle uppskatta ett ställe med lite "enklare" - och billigare - utbud på mat... O'learys är inte heller billigaste stället i stan men billigare & Dilirium & shoit va gott käk, ribs, hotwings, fritterade potatisskal m.m... kanske för amerikanskt, hehe?ZX Spectrum skrev:Enda nackdelen med Delirium är att man inte kan äta där. Rätterna kostar runt 300 kronor, 200 kronor för en ost- och korvtallrik.
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Har aldrig hört talas om friterade potatisskal, något nytt?
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- gholen
- Hedersmedlem
- Utgåva: 10.04 Lucid LTS
- Kontakt:
Det är väl klart att du får komma!Pinky skrev: Oooh, jag kan inte lova något än, men jag kanske kan ta mig dit då
Är det fredag lr lördag som gäller?
Om jag nu får komma såklart, jag är ju inte GBGare(men farsan bor där, så jag har fullgoda skäl att vistas där)
Varför skulle du inte få? så länge du inte är skåning så

- gholen
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Då tycker jag att du kommerDeepThought skrev: Jag bor ju lite utanför Göteborg, men är ju där i stort sett varje dag (iallafall under terminerna). Låter som att det hade varit mycket trevligt![]()

hmpf! född & uppvuxen skåning faktiskt.... (fastän jag inte har dialekten) nu vet ja ginte riktigt om jag ska kommagholen skrev:Det är väl klart att du får komma!Pinky skrev: Oooh, jag kan inte lova något än, men jag kanske kan ta mig dit då
Varför skulle du inte få? så länge du inte är skåning så![]()

- vulfgar
- ung forumnörd
Ähh, inget att haka upp sej på. Klart du ska komma!Pinky skrev:hmpf! född & uppvuxen skåning faktiskt.... (fastän jag inte har dialekten) nu vet ja ginte riktigt om jag ska kommagholen skrev:Det är väl klart att du får komma!Pinky skrev: Oooh, jag kan inte lova något än, men jag kanske kan ta mig dit då
![]()

- gholen
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Klart att du kommer, så länge du vill så!Pinky skrev:hmpf! född & uppvuxen skåning faktiskt.... (fastän jag inte har dialekten) nu vet ja ginte riktigt om jag ska kommagholen skrev:Det är väl klart att du får komma!Pinky skrev: Oooh, jag kan inte lova något än, men jag kanske kan ta mig dit då
![]()
Skåningar oc jag är en lång historia, men klart att du ska komma (hint) det är det ordet

-
Du kan ju även höra med kocken där om korven är kött/gris/skinkfri. Då är väl den tallriken "biff" me den ölen.vulfgar skrev: Ett trevligt ställe, där vi varit några gånger. Dom har fö även alkoholfri öl som är riktigt bra.![]()

Blir Göteborgare i början på januari! Klart intresserad av att träffa "likasinnade".
/Thomas
/Thomas
Jag kommergholen skrev:Klart att du kommer, så länge du vill så!Pinky skrev:hmpf! född & uppvuxen skåning faktiskt.... (fastän jag inte har dialekten) nu vet ja ginte riktigt om jag ska kommagholen skrev:Det är väl klart att du får komma!Pinky skrev: Oooh, jag kan inte lova något än, men jag kanske kan ta mig dit då
![]()
Skåningar oc jag är en lång historia, men klart att du ska komma (hint) det är det ordet![]()

Nu har jag bokat den helgen med farsan, så nu är det bäst för er att ni håller er till den helgen 
Är alla fortfarande på? Delirium, Göteborg den 25e eller 26e januari?
Edit: Flyttade tråden till där den borde ligga. Hittade ju nästan inte den!

Är alla fortfarande på? Delirium, Göteborg den 25e eller 26e januari?
Edit: Flyttade tråden till där den borde ligga. Hittade ju nästan inte den!
Senast redigerad av 1 Pinky, redigerad totalt 4 gånger.
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Jag är på till 100% om det blir fredagen den 25'e - lörd. 26'e har jag sonen så i så fall kommer jag väl förbi en kortis med sonen i släptåg - om inte dom gnäller på Dilirium om sonen... 

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<